Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Droevig Allerheiligen weer vandaag; zwaar bewolkt & lichte regen.
en voorlopig geen vooruitzichten op beterschap; droog, zonnig en koud winterweer.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Nog een paar dagen regen, en we zijn er weer vanaf......voor een paar dagen .
Nu voorlopig geen regen en 6,4°.
Laat ze het nog maar een paar weken zo houden, en dan........kan het me niks meer schelen hoe het hier is .
Geen Allerheiligen uiteraard maar wanneer je naar buiten kijkt lijkt het wel erg op momenteel.
Ik ben er klaar mee, heb het helemaal gehad met deze tot hiertoe ******winter, we zijn reeds in de helft en het heeft amper één nacht licht gevroren.
Voor de rest dan na dag die rot vervelende regen en akelige wind.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Geen Allerheiligen uiteraard maar wanneer je naar buiten kijkt lijkt het wel erg op momenteel.
Ik ben er klaar mee, heb het helemaal gehad met deze tot hiertoe ******winter, we zijn reeds in de helft en het heeft amper één nacht licht gevroren.
Voor de rest dan na dag die rot vervelende regen en akelige wind.
Grappig hoe in ons klein landje het weer zo kan verschillen...
Ik heb al verschillende weekends in mijn tshirt op het dak zitten werken...
6-7°, droog, windstil en zon... (ok ok, tis geen winterweer, maar klagen of niet, we kunnen er niets aan veranderen natuurlijk).
Laat het nog even zo blijven, dan kan hellingschape uitdrogen, en kunnen we plat dak ook afwerken...
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment