Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Je bedoelt november zeker ? In december scheen de zon 40% méér dan in november, en dat met kortere dagen.
Nee ik bedoel niet november maar december; een troosteloze situatie de voorbije maand met heel veel regen en de akelig vervelende wind erbovenop.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
laat maar duren deze temperaturen, zolang het niet vriest kan de tuindouche blijven open staan en kunnen wij iedere ochtend nog lekker in de tuin douchen. Het vorige record was afsluiten 10/12, in 2013 11/12 maar terug open op 16/12. Ondertussen weinig onderhoud in de badkamer, geen bad of douchermen proper maken
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Draai en keer het zoals jezelf wil maar de huidige toestanden zijn echt niet langer normaal te noemen voor de tijd v/h jaar.
We zijn verdorie januari en we halen temperaturen die we zelfs tijdens een goeie/doorsnee Belgische amper halen.
En wat betreft het tekort aan regen en te droog; er heerste extreme droogte, het was zelfs zodanig droog dat ze verschillende keren via allerlei mediakanalen
hebben opgeroepen om uw gazon niet te sproeien, uw wagen niet af te spuiten met een tuinslag of hogedrukreiniger en mensen moesten zelfs zuinig omspringen met kraantjeswater.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Juist die kitscherige kerstverlichting binnen en buiten afgebroken en toen ik buiten bezig was, vroeg ik ma af of ik al niet beter meteen de paasversiering zou ophangen......
De temperatuur is er alvast naar, een 12,9° bij een blauwe hemel met wat wolken en droog.
Hopelijk blijft dat warm weer nog lange tijd duren.
Dan spaar ik genoeg verwarmingskosten uit om een nieuwe camera te kopen.
En ondertussen bibberen we niet van de kou.
" In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)
Comment