Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik heb hier voor het huis net even de sneeuwdikte gemeten.
Er staat een tafel, en daarop ligt nu 14 cm sneeuw.
Vanmiddag had ik de oprit vrijgemaakt, maar daar ligt nu weer zo'n 3-4 cm sneeuw.
Het is volgens mij heel lang geleden dat er hier nog zoveel sneeuw heeft gelegen.
Ik hoop dat er woensdag niet teveel sneeuw valt, en dat het fietspad er niet te slecht bijligt, want dan moet ik op de fiets naar het werk. Mijn auto staat dan in de garage omdat er een probleem is met de remkrachtverdeler op de achteras (nooit iets van gemerkt, maar op de keuring hebben ze dat toch gezien...).
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Ik heb hier voor het huis net even de sneeuwdikte gemeten.
Er staat een tafel, en daarop ligt nu 14 cm sneeuw.
Vanmiddag had ik de oprit vrijgemaakt, maar daar ligt nu weer zo'n 3-4 cm sneeuw.
Het is volgens mij heel lang geleden dat er hier nog zoveel sneeuw heeft gelegen.
Ik hoop dat er woensdag niet teveel sneeuw valt, en dat het fietspad er niet te slecht bijligt, want dan moet ik op de fiets naar het werk. Mijn auto staat dan in de garage omdat er een probleem is met de remkrachtverdeler op de achteras (nooit iets van gemerkt, maar op de keuring hebben ze dat toch gezien...).
Op 23 november 2008, Bart, lag er ook veel sneeuw.
Heb even gekeken in mijn sneeuw-foto's
Op 23 november 2008, Bart, lag er ook veel sneeuw.
Heb even gekeken in mijn sneeuw-foto's
Ik heb ook nog even naar de foto's van die dag gekeken, en toen lag er hier zeker geen 10cm sneeuw. Die dag is er wel heel veel sneeuw gevallen, dat weet ik nog heel goed omdat we toen met de fotoclub een wandeling hebben gemaakt op Wortel kolonie. Toen we aan die wandeling begonnen was het een herfstwandeling, op het einde was het een winterwandeling.
Foto's van zondag 23 november 2008:
Maar de sneeuwdikte is nooit over heel Belgie gelijk, het is best mogelijk dat er toen bij jullie meer sneeuw lag dan nu.
Comment