Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Jullie liggen/lagen er inderdaad pal onder.
Volgens de buienradar zijn wij aan de beurt tussen 15u30 en 16u00, al kan het ook nog een schampschot worden en blijft de meeste regen voor de kust.
Wat een ******weer weeral; koud, veel wind en gutsende regen, niks voor mij dus en 'k zou willen dat ik nu in het Hoge Noorden vertoefde.
Maar soit, centrale verwarming brandt (21°C) en ik heb de kerstboom ontstoken dus lekker gezellig maken binnenshuis.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Volop zon, mooie witte voorbijdrijvende wolken, beetje wind en 10,8°.
We naderen weer de temperaturen van Z-Frankrijk, waar marie-anne woont, daar was het 15°.
Ik heb de seizoensposter in de keuken vervangen door die van de winter, maar dat sneeuwlandschap past nu helemaal niet.
Ik wilde meteen reeds die van de lente vooraan steken , maar mijn vrouw wilde liever toch nog iets wachten.
Comment