Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wij moeten naar buiten (met de auto hé ). De apotheek heeft net gebeld dat onze griepvaccins binnen zijn uit het buitenland.
Wij hadden geluisterd naar de (komiek, zo noem ik hem) hoogleraar virologie, epidemiologie en bio-informatica aan de Katholieke Universiteit Leuven, nl. Marc Van Ranst die iedereen via de media had aangeraden te wachten met de griepprik tot medio november.
Wij gingen ons vaccins halen vorige week en bleek dat er nergens nog te krijgen waren in België.
Nu zijn ze dus toch nog geleverd via een apotheek uit het buitenland.
Gelukkig komt die komiek slechts éénmaal per jaar in het nieuws, want hij zorgt altijd voor controverse.
Heeft gezegd wanneer het beste is om de spuit te krijgen wij zijn ze heel vroeg gaan halen en vorige week laten zetten.
De voorraad zon is inderdaad uitgeput voor dit jaar, de complete stock werd verbruikt in juli/aug/sept.
Wanneer ze zich nu nog laat zien, zal het wel aangenaam, maar koud zijn.
Ze zal in elk geval niet veel warmte meer geven.
Klein beetje geduld......tot ergens in mei.....als het al niet juli wordt zoals dit jaar.
Dat kan ook, maar dan moeten ze wel héél lang in je koelkast blijven liggen hé.
Groetjes
Wij hebben altijd spuiten in de ijskast liggen , mijn vrouw is MS patient en heeft elke week een injectie nodig dus liggen er altijd minimaal 2 in de ijskast( er kan al eens een spuit zijn die slecht is )
Wij hebben altijd spuiten in de ijskast liggen , mijn vrouw is MS patient en heeft elke week een injectie nodig dus liggen er altijd minimaal 2 in de ijskast( er kan al eens een spuit zijn die slecht is )
Is juist, want in feite worden ze na de productie ook lang ergens in een koelruimte bewaard hé.
Groetjes aan je madam, en wens haar veel sterkte toe.
Comment