Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
@ Djivan; ge zijt een uitzondering, een zonderling, misschien zelfs een eenzame mens
Is er ook een beetje vér over hé, vind je niet.
Trouwens, die 95% zou wel eens eerder in de buurt van 75% kunnen zitten. Belet niet dat ik de zomer 2013 zalig heb gevonden, en dat die voor mij voor herhaling vatbaar is.
Is er ook een beetje vér over hé, vind je niet..............
Vandaar mijn reactie. En ik ben bovendien geen indiaan, die hanteerden oog om oog tand om tand.
Bij mij is het meer 25 ogen om oog en 25 tanden om tand, dan heb je meer kans dat het rapper stopt. Capiche ?
Maar er werd gewag gemaakt van 'einde discussie' of zo iets.
Ik ben benieuwd, indien geen einde discussie......ik sta klaar hoor, geen enkel probleem.
Vandaar mijn reactie. En ik ben bovendien geen indiaan, die hanteerden oog om oog tand om tand.
Bij mij is het meer 25 ogen om oog en 25 tanden om tand, dan heb je meer kans dat het rapper stopt. Capiche ?
Maar er werd gewag gemaakt van 'einde discussie' of zo iets.
Ik ben benieuwd, indien geen einde discussie......ik sta klaar hoor, geen enkel probleem.
De stoten die je verkoopt zijn niet mis, als dat je manier is om iemand het zwijgen op te leggen.... dan ben je inderdaad geen indiaan, maar een neanderthaler.
Verder: blauwe lucht, 6°C en licht windje
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
De stoten die je verkoopt zijn niet mis, als dat je manier is om iemand het zwijgen op te leggen.... dan ben je inderdaad geen indiaan, maar een neanderthaler.
Verder: blauwe lucht, 6°C en licht windje
Een bokser stoot ook niet waar het geen pijn doet, want dan zou het een sukkelaar zijn.
Zeg dat tegen diegene die begon met me een uitzondering, zonderling en eenzame te noemen bouk.
Zolang het bij plagen blijft kan ik er mee leven, als het verwijten wordt, dan ga ik in de tegenaanval.
En zolang ze me hier blijven bestoken, stook ik weer !
Kan niet want die zijn reeds meer dan 30.000 jaar verdwenen uit Europa......
Comment