Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Qua basketpleintjes is het de goede zijde, er zijn er 2 te vinden
Waaronder onder andere dit:
En dan nog een ander hogerop aan de andere kant van de steenweg.
Op de linkerzijde geen basketpleintjes... tenzij in het Osbroekpark in Aalst, of in Denderleeuw en Liedekerke...
Yep, yep , het tweede niet ver van mijn deur trouwens en de voetbalpleinen liggen ook allemaal op de kwade zijde (zowel SK - de ploeg van 't dorp - als den Doggen)
Voor het ogenblik regent het niet in Nieuwpoort, 17,3°
Hopelijk morgen goed weer voor de bloemencorso in Blankenberge
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Gisteren omstreeks 16u45 een vette wolk boven Brussel Zuid.
De regen pletste 30 cm terug de hoogte in nadat die de grond had geraakt. De afvoerbuizen aan de perrons liepen over, sommige perrons stroomden deels over.
Er strompelde iemand door de stortbui met zijn lid in de hand te wildplassen in het midden van 't voetpad, kletsnat, wellicht dronken, maar 't zag er niet de stereotiepe dakloze uit.
Ik liep aan de overkant, gelukkig met paraplu.
Leuk zicht. Spijtig dat ik geen fototoestel mee had.
Zonnig, 23°C. Compleet het tegenovergestelde van wat ze hebben voorspeld dus. Die weermannen en -vrouwen kunnen het geen enkele dag in de week goed voorspellen...
Zonnig, 23°C. Compleet het tegenovergestelde van wat ze hebben voorspeld dus. Die weermannen en -vrouwen kunnen het geen enkele dag in de week goed voorspellen...
Hangt gewoon af van waar je woont, zie het berichtje van nete #6552 hierboven en het mijne hieronder.
De weermannen en -vrouwen hebben dus altijd gelijk .
Hier bewolkt en 17°.
Groetjes
Comment