Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik weet niet waar je dat hebt gelezen, maar de droogte blijft maar aanhouden, ook volgende week. Bewolkt gaat het ook niet veel zijn. De temperaturen stijgen elke dag volgende week.
Je zit trouwens wel al weken te zeggen dat het gaat regenen, maar het blijft hier kurkdroog.
En ik weet niet waar jij woont maar eerder deze week hebben wij hier een godganse dag regen gehad, er viel in totaal zo'n 21mm in de pluviometer.
Als 't is voor den hof omdat uw bloemen te droog staan, daarvoor hebben ze waterleiding en tuinslang uitgevonden hé.
Neerslag is en blijft trouwens bijzonder moeilijk te voorspellen.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
En ik weet niet waar jij woont maar eerder deze week hebben wij hier een godganse dag regen gehad, er viel in totaal zo'n 21mm in de pluviometer.
Als 't is voor den hof omdat uw bloemen te droog staan, daarvoor hebben ze waterleiding en tuinslang uitgevonden hé.
Neerslag is en blijft trouwens bijzonder moeilijk te voorspellen.
Ik woon in Neerpelt, een dorp in het Noord-Oosten van Limburg. Hier viel er bijna niets die dag, 2 liter om precies te zijn. Gisteren zou het trouwens ook heel de namiddag regenen en 20°C zijn. Wel, het was er 28 en de hele dag was het zonnig. *zucht*
In de afgelopen 30 dagen is hier geen 10 liter regen gevallen...
Vandaag zou het zogezegd koud aanvoelen, maar het was hier regelmatig zonnig en 24°C.
Omstreeks 01u00 nog snel per fiets (uiteraard) naar de nachtwinkel gereden; had teenslippers aan maar 't was verdraaid koud aan mijn tenen en voeten.
Had beter een paar "fuck me" botjes aangedaan. :P
Binnenkort nog eerst eens flink gaan opwarmen in zuid Frankrijk voor we aan een ijskoude winter beginnen.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Omstreeks 01u00 nog snel per fiets (uiteraard) naar de nachtwinkel gereden; had teenslippers aan maar 't was verdraaid koud aan mijn tenen en voeten.
Had beter een paar "fuck me" botjes aangedaan. :P
Binnenkort nog eerst eens flink gaan opwarmen in zuid Frankrijk voor we aan een ijskoude winter beginnen.
Mietje
Hier vrijdag ook richting zuid Frankrijk KLIK ze voorspellen er ongeveer 29 à 30°C
maar bij nacht ook maar 15°C
Zolang we maxima halen met een 2 vooraan kan ik er mee leven. En dat hebben we nu toch al een week of zes.
Niettegenstaande dat ik last heb van heel warm weer zal ik niet klagen want donker regenweer daar ben ik nog minder voorstander van . Misschien al goed dat we het weer zelf niet kunnen regelen.
Comment