Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ben je familie van Kirsten? Bij herfst verwacht ik véél koelere temperaturen en regelmatig wind, terwijl het nog steeds windstil is.
Zoals VerSeg ook al schreef;
Het is nu bijna middag en buiten is het 16°C ... maar even meer dan 20°C verschil met eergisteren en 10°C met gisteren.
Tot grote spijt en ergernis van zij die liever hebben dat het regent en amper 15°C is heeft Kirsten tijdens de zomermaanden héél graag (zoals het merendeel v/d Belgen vermoed ik) dat het warm en droog is,
volle zon en aangename temperaturen tussen de 25 en 30°C (warmer mag uiteraard ook).
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Tot grote spijt en ergernis van zij die liever hebben dat het regent en amper 15°C is heeft Kirsten tijdens de zomermaanden héél graag (zoals het merendeel v/d Belgen vermoed ik) dat het warm en droog is,
volle zon en aangename temperaturen tussen de 25 en 30°C (warmer mag uiteraard ook).
En maar even overwegen wat effect dat 20° verschil moet teweegbrengen op het lichaam van die Belg.
Vanaf morgen terug volstrekt normale temperaturen voor België ( heeft den David van VTM gezegd ), tussen de 22 en 24°C.
Voor de mensen die dat niet normaal vinden, neem uw valies en vertrek naar het zuiden.
Vanaf morgen terug volstrekt normale temperaturen voor België ( heeft den David van VTM gezegd ), tussen de 22 en 24°C.
Voor de mensen die dat niet normaal vinden, neem uw valies en vertrek naar het zuiden.
naar Antartica ?
hier nu buiten 19° en binnen 23° en regen
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Groot gelijk ! Maar.... stel dat het weer van vandaag de rest van augustus zou aanhouden, geef me dan maar de warmte van een paar dagen terug.
Comment