Ben je familie van Kirsten? Bij herfst verwacht ik véél koelere temperaturen en regelmatig wind, terwijl het nog steeds windstil is.
Zoals VerSeg ook al schreef;
Het is nu bijna middag en buiten is het 16°C ... maar even meer dan 20°C verschil met eergisteren en 10°C met gisteren.
Tot grote spijt en ergernis van zij die liever hebben dat het regent en amper 15°C is heeft Kirsten tijdens de zomermaanden héél graag (zoals het merendeel v/d Belgen vermoed ik) dat het warm en droog is,
volle zon en aangename temperaturen tussen de 25 en 30°C (warmer mag uiteraard ook).
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Tot grote spijt en ergernis van zij die liever hebben dat het regent en amper 15°C is heeft Kirsten tijdens de zomermaanden héél graag (zoals het merendeel v/d Belgen vermoed ik) dat het warm en droog is,
volle zon en aangename temperaturen tussen de 25 en 30°C (warmer mag uiteraard ook).
En maar even overwegen wat effect dat 20° verschil moet teweegbrengen op het lichaam van die Belg.
Vanaf morgen terug volstrekt normale temperaturen voor België ( heeft den David van VTM gezegd ), tussen de 22 en 24°C.
Voor de mensen die dat niet normaal vinden, neem uw valies en vertrek naar het zuiden.
Vanaf morgen terug volstrekt normale temperaturen voor België ( heeft den David van VTM gezegd ), tussen de 22 en 24°C.
Voor de mensen die dat niet normaal vinden, neem uw valies en vertrek naar het zuiden.
naar Antartica ?
hier nu buiten 19° en binnen 23° en regen
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Groot gelijk ! Maar.... stel dat het weer van vandaag de rest van augustus zou aanhouden, geef me dan maar de warmte van een paar dagen terug.
Comment