Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Brrrrr .... zelf mijn honden willen niet naar buiten
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Ik geloof dat die sneeuw-radar serieus liegt

      * juist in de Morgen gelezen over de toestand in West-Vlaanderen: echt winterweer dus.

      Komende dinsdag en woensdag zal het overal prijs zijn: volop sneeuw.
      Last edited by theokus; 26 november 2010, 19:52.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Hier in Wingene ligt er al een mooi laagje sneeuw!
        Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Natte sneeuwval in Erembodegem.... 1,8° C.
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            momenteel 0°C en sneeuw regen,

            en ik wil dolgraag sneeuw zien en maar niet willen hé...
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              momenteel 0°C en sneeuw regen,

              en ik wil dolgraag sneeuw zien en maar niet willen hé...
              hier ook niks ... ik ga er nog van in een depressie geraken , nog erger dan het weer zelf ...
              grts Peter
              BD1754BE / Body & glass

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Waar is de sneeuw die zo prachtig neer dwarrelde toen ik zoetjesaan in slaap viel? Ik
                droomde van een wit tapijt in de ochtend. De Brugse rijen met een wit randje. En
                zie: alles draagt weer zijn grijs ondergoed. Zo om en nabij de 0 graden. Dat vind ik
                maar niks. 0 graden. Zo'n beetje als 0 punten op mijn rapport, vroeger. Zo'n beetje
                als 0 - 0 in een voetbalwedstrijd. Zo'n beetje als mijn vrouw zegt: jij bent niks, 0
                komma 0 waard.
                Waar is de sneeuw als je hem zo hard nodig hebt?

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  en NU begint het hier flink te sneeuwen!
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    en NU begint het hier flink te sneeuwen!
                    grt,bouk.
                    Dan kan je straks naar buiten voor de winterlandschappen.

                    Volgens de buienradar zal er hier vandaag geen sneeuw vallen.
                    De volgende dagen zal het wel heel koud worden, ik weet niet of ik volgende week nog op de fiets naar het werk zal rijden (ze voorspellen minimumtemperaturen van -7°C).
                    Als er sneeuw ligt wordt het moeilijk om recht te blijven op de fiets, dan heb ik er toch liever vier wielen onder zitten.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Als er sneeuw ligt wordt het moeilijk om recht te blijven op de fiets, dan heb ik er toch liever vier wielen onder zitten.
                      Ga je nu echt die twee kleine zijwieltjes weer monteren

                      Hier (Knokke-Heist) is het ook gisterenavond beginnen sneewen en hebben we nu zowat 7cm sneeuwtapijt. Idylisch in de weiden en strand, een miserie op straat en voetpad eens het wat bereden/bewandeld is.
                      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                      "Casu Consulto - Modo Fac"

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        3° C en een beetje bewolkt.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Hey juppekes

                          Hier in Oostende hadden we een heel klein beetje wit

                          En de zon is dat kleine beetje bezig met te vernietigen
                          Bootjes

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                            Hey juppekes

                            En de zon is dat kleine beetje bezig met te vernietigen
                            Ne smeerlap die zon, altijd al geweten
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                              Ga je nu echt die twee kleine zijwieltjes weer monteren
                              Ik bedoel dus wel dat ik op gladde wegen liever de auto gebruik dan de fiets, op 4 wielen is het gemakkelijker om recht te blijven.
                              Het fietspad wordt op heel wat plaatsen vol sneeuw gegooid en als je dan op de fiets tussen de auto's moet rijden op een glad wegdek, dan wordt het pas echt gevaarlijk.
                              De sneeuw van het voetpad wordt meestal op de rijbaan gegooid, maar dat is net de strook waar je met de fiets moet rijden).

                              Op de kleine wegen waarover ik naar het werk fiets wordt niet veel gestrooid, de auto's maken dan sporen in de sneeuw. Als je daar moet uitwijken voor een auto dan is het bijna onmogelijk om recht te blijven. De meeste automobilisten houden daar zo goed als geen rekening mee, want ze komen met hun bumper tegen het achterwiel van de fiets hangen. Dan moet ik er geen tekeningetje bij maken om uit te leggen hoe de fietser er dan vanaf komt als er wat mis loopt.

                              Met de auto rij ik over hoofdwegen, dat is in afstand iets verder, maar in tijd is dat korter (de gemiddelde snelhied is daar wat hoger dan op de kleine binnenwegen).
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Hier in de Ardennen momenteel droog en - 5.5° brrrrrrrrrrrr maar binnen +22.5° MMMMMMMMMMMMMMMM

                                Comment

                                Working...
                                X