Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
ik ging gisteren wandelen met de hondjes ( 2 cavaliers ) en ik zag in iemand zijnen tuin witte rozen in volle bloei ( bloemen helemaal open ), ik ging verder langs een veld en dat staat vol met madeliefjes , maar wat verder was men verbazing nog groter : een 20 tal krokussen in volle bloei (purperen) . die komen toch tegen pasen altijd ???
Of is bij de natuur het winteruur nog niet gezet ?
Ik heb op men wandelingske zeker 20 soorten bloemen gezien die in volle bloei staan : de zomer gaat terug beginnen denk ik
ik ging gisteren wandelen met de hondjes ( 2 cavaliers ) en ik zag in iemand zijnen tuin witte rozen in volle bloei ( bloemen helemaal open ), ik ging verder langs een veld en dat staat vol met madeliefjes , maar wat verder was men verbazing nog groter : een 20 tal krokussen in volle bloei (purperen) . die komen toch tegen pasen altijd ???
Of is bij de natuur het winteruur nog niet gezet ?
Ik heb op men wandelingske zeker 20 soorten bloemen gezien die in volle bloei staan : de zomer gaat terug beginnen denk ik
Dank je, Bouk. Ik weet het, het is erg. En in de winter vervel ik van dat grijs en wordt
blauw en bleusig. Ik tel dan de lange uren af als kwartjes in mijn hand en die deel ik met
gelijk welke vriendelijke vreemde.
Gelukkig heb ik nog mijn pen en een glimlach in de kast liggen voor als het te erg wordt.
een beetje bang afwachten hier; in Steenhuffel (hogerop gelegen) is het al raak en al dat water komt nu via de Molenbeek naar Kalfort afgezakt.
De Molenbeek stroomt achteraan mijn tuin dus dat beloofd...
Hoewel het al een paar dagen droog is (niet geregend) en het waterpeil van de Molenbeek beetje bij beetje aan het zakken is komt er toch een kleine hoeveelheid water door de muur van mijn kelder gesijpeld...
Gelukkig hoef ik niet te pompen zoals in 2002 en hou ik het voorlopig droog d.m.v. een emmer en dweil en hoop stillekes dat het hierbij blijft.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Brugge onder een grijs zwerk. Een graad of 6. Hooguit. Weinig beweging hier in de straat.
Maar dat kan komen omdat de gordijnen nog dicht zijn, misschien.
Comment