Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
goeie morgen deze morgen
opgestaan onder een sneeuwdek van 8 cm in het Maasland en nog steeds aan het sneeuwen
of de stoet in Stokkem doorgaat weet ik niet maar mij niet gezien met dit weer, er wordt nog de ganse dag sneeuw voorspeld
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik heb deze morgen mijn poort moeten vrijmaken anders ging ze niet open.
Ongeveer 10cm sneeuw nu en nog steeds aan het sneeuwen. -1°C
Namiddag verwachten ze dooi en dan vanacht terug vriezen, dat wordt morgenvroeg weer gezellig op de wegen
Hier ook nog steeds volop sneeuw, ben 'm ferm beu aan't worden die kl*tewinter. Zal idd flink oppassen worden morgenvroeg.
Ach, nog even doorbijten zeker, dan kunnen we weer genieten van 3 weken lente en 2 weken zomer, daarna begint de smodder gewoon weer opnieuw .
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
SUPER! sneeuw en koude temperaturen, mag nog zo doorgaan tot eind april.
eindelijk de lang verwachte winterse toestanden waarnaar ik zolang uitkeek.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500DBekijk bericht
Ben blij dak nie alleen ben die er zo over denkt ..
Tsja... je zou voor minder hé in Belgenland; als je uitkomt voor je mening en zegt of schrijft dat je graag winterse toestanden hebt wordt je bijna verbannen of opgehangen.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Jawel hé Theo, da's een algemene repetitie op wat komen gaat; doodnormale en typisch Belgische zomermaanden...
Comment