Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy CharlesBekijk bericht
't zou is moeten regenen want ik ben gisteren vergeten mijn regenton dicht te zetten en nu is ze leeg.
Wees gerust, ik heb net Frank gehoord op de radio....
Wind en veel regen dus in de komende dagen.
Temperaturen van 10 tot 12°C. We krijgen combi van lente-zomer
zat aan de verkeerde kant van het Ijsselmeer om het kruiend ijs vast te leggen, de wind was ZW.
dus moest ik naar de overkant 225 km om rijden.
maar het was de moeite waard.
opnamen volgen nog.
heerlijk weer maar net te laat voor een zonnetje erbij.
9 graden.
grt,bouk.
Lekker palinkje meegenomen van Harderwijk, toch?
(of is dit niet het seizoen; Harderwijk was vroeger mijn geliefkoosde plek om wat gerookte paling in te slaan; jammer dat het zover is van waar wij wonen)
Wind en veel regen dus in de komende dagen.
Temperaturen van 10 tot 12°C. We krijgen combi van lente-zomer
Nee Theo, we krijgen een volwaardige traditionele Belgische hoogzomer te verwerken.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Lekker palinkje meegenomen van Harderwijk, toch?
(of is dit niet het seizoen; Harderwijk was vroeger mijn geliefkoosde plek om wat gerookte paling in te slaan; jammer dat het zover is van waar wij wonen)
nee we zijn via de Afsluitdijk gereden.
bovenlangs voor ons.
maar Stavoren en Makkum heeft ook lekkere paling hoor.
grt,bouk.
Comment