Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Leise rieselt la nieve
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Regen + wat wind, en een temperatuur van zo'n 4°C, de ideale omstandigheden om de sneeuw zo snel mogelijk weg te krijgen.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Regen + wat wind, en een temperatuur van zo'n 4°C, de ideale omstandigheden om de sneeuw zo snel mogelijk weg te krijgen.
        Her en der nog wat sneeuwresten te zien.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          hier regen en wind.
          5 graden boven nul.
          nog geen elfstedentocht.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            4 à 5°C hier.
            Grijs en regenachtig.
            Bah.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              jawadde, steekt dat al dik tegen zeg... dat ze de huidige vetzakkerij maar snel doorschuiven en zorgen dat koning Winter héél rap terugkomt !

              actuele toestand; regen, wind, veel te warm voor de tijd v/h jaar en afwisselend bewolkt; precies een doorsnee goede Belgische zomer.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                jawadde, steekt dat al dik tegen zeg... dat ze de huidige vetzakkerij maar snel doorschuiven en zorgen dat koning Winter héél rap terugkomt !

                actuele toestand; regen, wind, veel te warm voor de tijd v/h jaar en afwisselend bewolkt; precies een doorsnee goede Belgische zomer.
                En dan weer jouw gezeur over de zomer hier tegenkomen?
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                  En dan weer jouw gezeur over de zomer hier tegenkomen?
                  Als em traditiegetrouw kletsnat en veel te koud is wel ja...

                  Ik krijg een sterk herfstgevoel met die wind en regengeluiden! Na herfst komt …?
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Hier alles gedooid, zonnetje op mijn ochtendsnoet, 't is officieel : IK WIL ZOMER .
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      begint hier net op te klaren na wat regen.
                      straks naar het Ijsselmeer naar het kruiend ijs kijken.
                      schijnt al meters hoog te zijn.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Foto's van maken, bouk. Mijn buurvrouw in de Photoshop-klas is een Nederlandse, en had een tijdje geleden prachtige foto's bij van kruiend ijs, een fenomeen, dat ik niet eens kende.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          3 tot 5°C.
                          De dooi heeft zijn werk gedaan.
                          Vieze nattigheid, verzopen gras en modder.
                          Grijze lucht met een zon die niet durft.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Kom net terug van Aryen af te zetten bij de vriendjes, tof toch om te zien hoe iedereen weer aan het werk gaat nu het gedooid is, er is precies weer léven hihi.
                            Ik hou van de sneeuw maar als ik nu de zon door het bos zie, bedenk ik alweer weer welke prachtige bokeh'en je kan hebben als het zomer is...
                            Toen ik thuiskwam zag ik een dik iets in mijn brievenbus zitten, ik dacht ow yeah shoot !! Blijkt het de catalogus van Dreambaby te zijn... Alle, ga dan dreambaby catalogussen... ...
                            facebook
                            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              3 tot 5°C.
                              De dooi heeft zijn werk gedaan.
                              Vieze nattigheid, verzopen gras en modder.
                              Grijze lucht met een zon die niet durft.
                              Theo, naar Brugge komen. De straten zijn al helemaal opgedroogd en de
                              hemel is blauw als mijn zondags nachthemd. Ik ben zelf al een klein toertje
                              met de scooter gaan doen. Welkom terug, heb ik geroepen. Welkom terug,
                              riep de natuur op haar beurt. Een vogel schetterde. Maar de winter heeft
                              misschien nog een staart.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                                Theo, naar Brugge komen. De straten zijn al helemaal opgedroogd en de
                                hemel is blauw als mijn zondags nachthemd. Ik ben zelf al een klein toertje
                                met de scooter gaan doen. Welkom terug, heb ik geroepen. Welkom terug,
                                riep de natuur op haar beurt. Een vogel schetterde. Maar de winter heeft
                                misschien nog een staart.


                                En waar zit het venijn
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X