Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Veel planten beginnen al scheuten te vormen, o wee als de vorst ( kou ) komt.
Inderdaad, ik zei gisteren nog tegen mijn vrouw dat er al zoveel bladeren onder de beukhaag liggen. Normaal verliest die zijn blad pas in de lente.
Hij is inderdaad al scheuten aan het maken.
Daarnet scheen volop de zon. Fototas klaargemaakt, ben ik de banden van mijn fietske aan het oppompen en hop, alle sluizen open, grmbl...
Fototas klaargemaakt, ben ik de banden van mijn fietske aan het oppompen en hop, alle sluizen open, grmbl...
Beter als je nog thuis bent dan wanneer je net een kwartier op de fiets zit.
Hier is het grijs, ongeveer 8 graden C, beetje wind en af en toe een buitje voor het stof.
Ik vind het heerlijk weer, wordt de laatste weken weer lekker verwend door de weergoden.
Comment