Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    18°C met zon.
    In huis....pffff, om te bakken.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      zonnig met een heerlijk windje.
      24 graden.
      wederom goed zeilweer.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
        Het is je gegund hoor, mensen als ik die niet van de warmte houden mogen niet klagen over deze zomer en die paar dagen hitte nemen we dan maar op de koop toe.
        Het venijn zit in de staart zullen we maar denken (en hopen)

        Als je met deze hitte nog onder de veren kruipt i.p.v. erop moet je wel een lekker koel waterbed hebben anders is het niet uit te houden lijkt me.

        Tot nu toe voorspelt men voor NL temperaturen die oplopen tot 30 graden C. op zaterdag en zondag.
        Nee hoor, ik heb helemaal geen waterbed maar een klassiek of traditioneel (eentje met lattenboden en matras) bed.

        Maar ik verdraag deze temperaturen heel goed, daar waar andere mensen lopen puffen en zweten ben ik juist in mijn nopjes en presteer ik meer, harder en beter dan bij koud regenachtig weer.
        Ook tijdens de winter wanneer het héél koud is, zoals winter 2011/12 ben ik helemaal in mijn nopjes. Je kan dus rustig stellen dat ik wel van extreme weersomstandigheden hou ja...
        Dus de komende dagen zijn voor mij echt de hemel op aarde.

        en laat die zon nu nog maar wat schijnen, we hebben ze deze zomer al lang genoeg gemist.
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          tis nu al 18 graden dat wordt nog wat vandaag.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Hier 17° en bewolkt. Alle deuren en ramen open , behalve de voordeur.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              21°C buiten en licht bewolkt.
              Terras > dik 48°C
              In huis 28 en ook met alle ramen open behalve de voordeur
              Binnen een halfuur begint PP weer
              Met dit weer en in die tenten...
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                26°C buiten, 23°C binnen.
                De zijden waar de zon niet op schijnt alle ramen en deuren open (ook de voordeur).
                perman
                canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  mooi weer vandaag, laat de zon maar schijnen en geniet volop!

                  het bbq stel staat klaar, dadelijk houtskool bijhalen en de sangria & mojito ingrediënten zijn reeds voorzien... en dat allemaal onder een Belgisch zonnetje bij zuiderse temperaturen, joepie!
                  Heb alle mogelijke ramen en deuren opengezet langs de zonnekant, zo kan mijn huisje vanbinnen zalig opwarmen.

                  actuele toestand; 27°C, volop zon en zacht briesje.
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    temperatuur weet ik niet, maar blauwe lucht met beetje wind...
                    spijtig dat dit weer voor mij niet weggelegd is...
                    te warm voor mij...

                    Het minste wat ik doe en het zweet parelt op mijn voorhoofd,
                    woensdag van 8-11 wat grond moeten frezen, en je kon mijn tshirt uitwringen...

                    maar klagen ga ik niet doen:
                    morgen een hele dag motorijden en s'avonds lekkere bbq..

                    vanavond komt zoiezo de waterpijp eens buiten, lekker genieten in het gras
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                      mooi weer vandaag, laat de zon maar schijnen en geniet volop!

                      het bbq stel staat klaar, dadelijk houtskool bijhalen en de sangria & mojito ingrediënten zijn reeds voorzien... en dat allemaal onder een Belgisch zonnetje bij zuiderse temperaturen, joepie!
                      Heb alle mogelijke ramen en deuren opengezet langs de zonnekant, zo kan mijn huisje vanbinnen zalig opwarmen.

                      actuele toestand; 27°C, volop zon en zacht briesje.
                      Wrijf het er nog maar eens in.
                      Het is voor jou te hopen dat de overbuurman niet met een koeltrailer komt.
                      Zit je het hele weekend in de herrie omdat de koelmotor zo hard moet werken.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                        Wrijf het er nog maar eens in.
                        Het is voor jou te hopen dat de overbuurman niet met een koeltrailer komt.
                        Zit je het hele weekend in de herrie omdat de koelmotor zo hard moet werken.
                        Jongens toch... wrijf jij het er ook nog maar eens in... doel jij hier nu op het probleem met de voor mijn raam geparkeerde vrachtwagen van mijn overbuurman?
                        belachelijk hoe je steeds weer wordt herinnert aan een eerder gepost onderwerp! Ik wordt daar zo moe van...

                        en daarbij maakt niet uit, mij kan niks stuk met dit zalige weertje... koelmotoren zijn tegenwoordig bijna allemaal heel geluidsarm hoor, heb vorig jaar zelf eentje staan draaien gehad
                        gedurende een ganse nacht omdat we onze dranken voor ons Kalifiesta festival moesten koelen.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                          Jongens toch... wrijf jij het er ook nog maar eens in... doel jij hier nu op het probleem met de voor mijn raam geparkeerde vrachtwagen van mijn overbuurman?
                          belachelijk hoe je steeds weer wordt herinnert aan een eerder gepost onderwerp! Ik wordt daar zo moe van...

                          Was als grapje bedoelt maar helaas ben ik niet zo goed in schriftelijk grapjes maken.
                          (Misschien ook niet mondeling maar daar heb jij geen last van)

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                            Was als grapje bedoelt maar helaas ben ik niet zo goed in schriftelijk grapjes maken.
                            (Misschien ook niet mondeling maar daar heb jij geen last van)
                            Ja awel, oefen dan nog maar een beetje want uw grapje kwam in dit geval zeer slecht over hoor...
                            Ik zal een klein beetje offtopic gaan maar wanneer de vrachtwagen nog één keer voor mijn deur parkeert bel ik van de eerste keer naar de flikken,
                            ik leg hen de situatie uit en daarna mogen zij het verder oplossen. Geen woord maak ik er verder nog aan vuil...
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              21°C buiten en licht bewolkt.
                              Terras > dik 48°C
                              In huis 28 en ook met alle ramen open behalve de voordeur
                              Binnen een halfuur begint PP weer
                              Met dit weer en in die tenten...
                              Hier lees momenteel 32,5°C in de schaduw en uit de wind.
                              Binnen lekker fris 22,5°C.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                                Dus de komende dagen zijn voor mij echt de hemel op aarde.
                                Voor mij pure hel, de komende dagen/weken kom ik niet buiten, tenzij om naar het werk te gaan...

                                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                                en laat die zon nu nog maar wat schijnen, we hebben ze deze zomer al lang genoeg gemist.
                                Wat mij betreft hebben we al veel te veel zonneschijn gehad...

                                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                                het bbq stel staat klaar
                                Geen bbq nodig, die worsten bakken vanzelf wel...
                                Panasonic Lumix FZ2000

                                Comment

                                Working...
                                X