Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudtBekijk bericht
Met die hitte nog onder de veren ook!
Heb je nog een lange onderbroek aan en een kruikje mee?
Hitte? welke hitte? het is eindelijk eens aangenaam warm buiten!
Ja, uiteraard kruip ik onder de veren, zoals de meeste mensen doen en niet ernaast of erbovenop hé...
Tot vorige week sliep ik met een flanellen pyjama met lange pijpen, sinds een paar dagen draag ik 's nachts een babydoll...
En het is momenteel super zalig buiten, me like, dus ik ga mij dadelijk voor een paar uurtjes op mijn strandstoel in de zon installeren.
Voldoende vitamine D aanmaken zodat ik gezond én opgewekt door de lange winter kom!
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Hitte? welke hitte? het is eindelijk eens aangenaam warm buiten!
Ja, uiteraard kruip ik onder de veren, zoals de meeste mensen doen en niet ernaast of erbovenop hé...
Tot vorige week sliep ik met een flanellen pyjama met lange pijpen, sinds een paar dagen draag ik 's nachts een babydoll...
En het is momenteel super zalig buiten, me like, dus ik ga mij dadelijk voor een paar uurtjes op mijn strandstoel in de zon installeren.
Voldoende vitamine D aanmaken zodat ik gezond én opgewekt door de lange winter kom!
Het is je gegund hoor, mensen als ik die niet van de warmte houden mogen niet klagen over deze zomer en die paar dagen hitte nemen we dan maar op de koop toe.
Het venijn zit in de staart zullen we maar denken (en hopen)
Als je met deze hitte nog onder de veren kruipt i.p.v. erop moet je wel een lekker koel waterbed hebben anders is het niet uit te houden lijkt me.
Tot nu toe voorspelt men voor NL temperaturen die oplopen tot 30 graden C. op zaterdag en zondag.
Comment