Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Van 25 juli tot 6 augustus schitterend zomerweer gehad (Costa Blanca), met spijt teruggekeerd naar de Belgische herfst. Zon weg, warmte weg...
mijn zomer komt nog, aan de Franse Rivièra en 'k zal heel content zijn dat ik effe weg kan uit de droevige Belgische herfst (zomer) die we tot hiertoe hebben gehad...
actuele toestand; niks te warm, afwisselend bewolkt, matige wind
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Ahhhhhhhhhhhhhhhh... eindelijk terug een beetje zomer in Belgenland, het zonnetje schijnt en de temperaturen stijgen, ik wil méér van dit...
actuele toestand; 21°C, heel zonnig, zwakke wind
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Bonjour Marie-Anne
17°C en lichte bewolking in de buurt van Hasselt.
Terraswaarde: 40°C.... maandag komt de verver mijn terras verven ed. vanaf 08:30 uur, die gaat verschieten.
geen tijd om te reageren in dit draadje, 'k ben volop van het mooie weer aan 't genieten...
Comment