Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Terug = Vlaams voor weer... opnieuw, tenminste in deze betekenis.
Ik heb m'n halve leven Vlaams naar het Nederlands vertaald en vice versa.
Wat een geluk dat ik Engelsman ben!
(hoewel, Amerikanen kunnen er ook wat van bakken, hoor, van de mooie Engelse taal)
Ik heb ooit met een texaan samengewerkt , die kauwde precies op zijn woorden.
`t zit hier vol van de bruine naaktslakken: tot tegen de ramen.
Enfin,... bruin... als ge in de regen staat.
In het midden zijn ze eerder grijs.
Dat camoufleert goed tegen de wolken.
Ik heb hier toch enkele uren in mijn bloot bovenlijf buiten kunnen fotograferen
awel hé, 'k geloof u niet, neh...
tenzij ge lid zijt van de Boomse ijsberen want "een normale" mens loopt bij deze temperaturen niet rond met ontbloot bovenlijf...
Zijn er nu nog steeds mensen die het huidige weerpatroon best kunnen smaken en het zelfs graag hebben?
Mij persoonlijk begint het iets teveel te worden, het is er zwaar over momenteel; regen, wind en bovendien niks te warm om maar niet te zeggen héél frisjes.
Mensen die zulks kunnen appreciëren tijdens hartje zomer, awel chapeau, er is nog veel werk en voer voor psychiaters de komende jaren.
Dat we (jammer genoeg) geen hele zomer lang 30°C halen snap ik ook wel, we wonen tenslotte niet aan de Middellandse zee, maar wat zich nu afspeelt kan je toch verre van zomer noemen?!
Donkere dagen met heel vaak regen, frisse temperaturen en vaak ook winderig... Lijkt mij geen doorsnee Belgische zomer maar eerder een vervroegde herfst.
actuele toestand; pffffffff... ik mag er niet teveel aan denken want ik wordt er depri van...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment