Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik hoop dat het vanavond niet te erg wordt, want er zijn weer optredens in Rijkevorsel (Rijkevorsel Swingt).
Volgens de buienradar zitten we op dit ogenblik tussen de ergste buien in, als de wind uit dezelfde richting blijft komen, dan zou het hier misschien zelfs droog kunnen blijven.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Ik hoop dat het vanavond niet te erg wordt, want er zijn weer optredens in Rijkevorsel (Rijkevorsel Swingt).
Volgens de buienradar zitten we op dit ogenblik tussen de ergste buien in, als de wind uit dezelfde richting blijft komen, dan zou het hier misschien zelfs droog kunnen blijven.
Ik denk dat het gaat lukken Bart.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
rond 17.00 u vandaag zijn in de omgeving geraardsbergen de deksels van de duikers int straat 10 cm omhoog gekomen door de druk van het water, efin straten leken meer rivieren.
nu zit het tweede deel eraan te komen als ik naar de hemel kijk.
grts
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad www.korandoke.be
Dan heeft het toch hulp gehad dat wij wat van dat water wilden verwerken.
Ik mag straks gaan optreden om een kennis uit de waterproblemen te helpen. Geen riolering hier en haar eigen waterzuivering slibt iedere keer dicht bij hevige regenval.
In 2008 kwam, het (gelukkig) regenwater gewoon door de overloop van de pompbak naar binnen gestroomd. Ik heb er een dag op gedacht hoe dat in godsnaam mogelijk is.....
Antwoord : een knoeier van een installateur.
Juist terug van ontstoppingswerken. Een T ipv een Y
Een mens vraagt zich af waar sommigen hun diploma kopen
Ik hoop dat het goed gedaan is want het begint hier godv. weer te overtrekken.
een regenbui gehad.
temperatuur met een sprong naar beneden gegaan.
tis nu nog maar 18 graden en vanmorgen (voor de bui) was het 24 graden.
verwarming draait weer volop.
grt,bouk.
Comment