Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
32°, volle zon... eigenlijk al te warm voor 17u15 te zijn
De grond op den akker is al aan het scheuren. Als het zo doorgaat, hebben we straks weer een maanlandschap
32°, volle zon... eigenlijk al te warm voor 17u15 te zijn
De grond op den akker is al aan het scheuren. Als het zo doorgaat, hebben we straks weer een maanlandschap
Doe je aan landbouw marie-anne?
Momenteel zwaar bewolkt hier bij 19° C
Het voelt warm aan buiten
Ik zal vandaag geen gras moeten maaien en ik laat in het midden of dat positief dan wel negatief nieuws is.
Koop je zo'n robotmaaier Les ...Ik heb voor de aankoop van zo'n ding hier gelobbyd - onder andere met het argument dat ik hooikoorts heb . 't Is beter voor je gras trouwens .
Ik heb vandaag iemand horen zeggen dat gras ook 'ros' kan worden door te veel nat, kan dat ?
Onze tuin ligt eigenlijk ook al wat te nat. Eerst moesten we onze moestuin zo nat zetten als God-weet-wat, bij gebrek aan regen...Nu is die kloddernat .
Deze ochtend op de autostrade viel het nog mee. Ok, het opstuivend regenwater was geen pretje, maar als het dan al niet hevig meer regent ben ik al tevreden.
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Koop je zo'n robotmaaier Les ...Ik heb voor de aankoop van zo'n ding hier gelobbyd - onder andere met het argument dat ik hooikoorts heb . 't Is beter voor je gras trouwens .
Ik heb vandaag iemand horen zeggen dat gras ook 'ros' kan worden door te veel nat, kan dat ?
Onze tuin ligt eigenlijk ook al wat te nat. Eerst moesten we onze moestuin zo nat zetten als God-weet-wat, bij gebrek aan regen...Nu is die kloddernat .
Deze ochtend op de autostrade viel het nog mee. Ok, het opstuivend regenwater was geen pretje, maar als het dan al niet hevig meer regent ben ik al tevreden.
Comment