Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
de boeren hun patatten zullen er wel onder lijden.
en de prijzen aan de kassa ook...
niks te warm en veel te nat momenteel, ik word er zowaar depri door
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Geen enkel, maar dan ook geen enkel vooruitzicht dat die gruwel gaat eindigen.
Meestal ligt die straalstroom bij een "normale" periode van wisselvallig weer ongeveer boven ons, nu ligt hij zo'n 1500 (duizend vijfhonderd) km zuidelijker, tot boven Midden-Spanje.
Als ik dat zie mag Frankske en Co komen vertellen wat hij wil...
Keurig volgens het Oostenrijkse weerbericht is de sneeuwgrens vandaag naar 1500m gezakt. De Zillertal Arena ziet er weer helemaal winters uit als je boven op de pistes staat zoals op deze webcam van de Isskogel. Daar sta je dan met je mountainbike of wandelschoenen! Brrrr. In Zwitserland en Frankrijk bleef de sneeuwgrens wat hoger. Wat een begin van de (meteorologische) zomer!
In Nederland hadden ze gisteren de koudste dag sinds 1975 en dat alleen omdat het ‘s nachts in De Bilt 11°C was geweest. De middagtemperatuur was 9°C. Dat was goed geweest voor de koudste junidag sinds 1953.
In Stockholm werd gisteren de laagste juni-maximumtemperatuur sinds 1928 gemeten: 6°C. In het noorden van Zweden viel een pak natte sneeuw.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Nu en dan kijk ik eens in de tuin naar wat prinsessenbonen zouden moeten worden: die staan constant te overleggen of ze nu zouden (proberen) groeien, of liever terug in de grond gaan kruipen.
Comment