Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    voor het moment zonnig en 21°.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Is hier een gekke toestand.
      Het zou nu 16° C zijn.
      Hier van 't zelfde jong, momenteel 16°C dus ik snap niet goed waar sommige 21°C en zelfs 23°C vandaan halen ?
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Bij ons schijnt al een hele tijd volop de zon.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          Hier van 't zelfde jong, momenteel 16°C dus ik snap niet goed waar sommige 21°C en zelfs 23°C vandaan halen ?
          Hier 29°C, maar de sensor hangt wel in de zon. Binnen 24°C. Ik ben wel nog niet buiten geweest. Voel me al beter maar nog niet goed genoeg om wat meer activiteit te vertonen.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            Hier 29°C, maar de sensor hangt wel in de zon. Binnen 24°C. Ik ben wel nog niet buiten geweest. Voel me al beter maar nog niet goed genoeg om wat meer activiteit te vertonen.
            "droge voeding; kassa 7" ?
            Niet te zwaar eten een paar dagen

            Misschien tijd voor een petje of een hoedje?

            17°C zou het zijn.
            Mijn sensor zegt 21°C en binnen 24°C.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
              Bij ons schijnt al een hele tijd volop de zon.
              Laura is net (eindelijk!!) doorheen de grijze wolken gebroken, en dat voelen we want het is ondertussen al een aangename 20°C

              dadelijk eten en dan de fiets op richting Noordelijk eiland om hopelijk mooie foto's te maken...
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                20° C hier.

                Op Wembley iets meer
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                  klopt het dat de warmte ginder anders aanvoelt dan in Belgie.Mijn zoon kwam vorige week terug van Griekenland en voelde het hier veel drukkender dan in Griekenland.
                  t'is hier droog en 17, met heel af en toe wat zon.
                  Vandaag onder de parasol op het strand gelegen bij die 36°C. Toch niet moeten zweten, maar om het uur toch 10 minuten gaan zwemmen. Het zand was zo heet dat je er niet op blote voeten kon over lopen. Het zeewater is 24°C en het grootste deel van de strandbezoekers heeft de hele dag aan pootjebaden gedaan.
                  De Engelse scholen zijn nu 2 weken gesloten wegens vakantie. Heb vandaag vele Engelsen gezien die als melkflessen zijn aangekomen, en als tomaten zijn vertrokken.
                  Die zullen vannacht wel afzien.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    10°C en regen...
                    Ook ne goeie morgen
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Regen en ijskoud (9,5°) decemberweer.

                      Geef me dan toch maar liever 35° op een 3e juni. Wat ik niet helemaal begrijp: hoe kan het nu zoooooo koud zijn met zuid-oostenwind.

                      Enne, binnen drie weken zijn we onherroepelijk terug op weg naar opnieuw een winter die nauwelijks weg is geweest...
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        10°C en regen...
                        Ook ne goeie morgen
                        AL wakker Theo of NOG wakker ?
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Hier wakker geworden en meteen zin om er trug in te kruipen voor de rest van de dag. Volgens mijn pluviometer al goed geregend deze morgen.

                          mir
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Het regent hier "met blaaskes" zoals ze zeggen, dat is voor de rest van de dag.
                            Ook mijn kippen gaan niet schuilen, het heeft toch geen zin want het is voor een heel tijdje.
                            Zo zijn er nog wel een aantal tekens die doen vermoeden dat het een kletsnatte "thuisdag" wordt !
                            Kga dan het vrouwke maar wat helpen met het huishouden want het is geen weer om een fietsende zestiger door te jagen.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Hier 10° en het is al aan het regenen van om 1u30 , waren net aan het terugkomen van een feestje uit de kempen.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                                Hier 10° en het is al aan het regenen van om 1u30 , waren net aan het terugkomen van een feestje uit de kempen.
                                Of het om 1u30 regende in de Kempen kan ik niet bevestigen want toen sliep ik, maar nu is het nog altijd stevig aant doorregenen. Hopelijk is het morgen beter want dan heb ik "buitenwerk" !

                                Comment

                                Working...
                                X