Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    helder en nu al 17 graden.
    dat wordt nog wat vandaag.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Of ga jij ook liever in de regen een fotoshoot doen?
      Ik doe geen fotoshoots...

      Momenteel wat aan 't internetten, straks wa DVD'kes zien en misschien deze namiddag naar de bioscoop. Zondag en maandag zelfde scenario...
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Ik doe geen fotoshoots......
        probeer eens een opname/foto van de wind te maken..
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          probeer eens een opname/foto van de wind te maken..
          grt,bouk.
          are you calling me a windbag ?
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Ik doe geen fotoshoots...

            Momenteel wat aan 't internetten, straks wa DVD'kes zien en misschien deze namiddag naar de bioscoop. Zondag en maandag zelfde scenario...
            Altijd koud en nat weer ... alleen goed voor mensen die nooit iets te doen hebben en de ganse dag in hun luie zetel kunnen blijven liggen zo te zien.
            Volgens uw eigen woorden dus voor mensen die niet werken of leven.
            Moet wel echt saai zijn.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Altijd koud en nat weer ... alleen goed voor mensen die nooit iets te doen hebben en de ganse dag in hun luie zetel kunnen blijven liggen zo te zien.
              Volgens uw eigen woorden dus voor mensen die niet werken of leven.
              Moet wel echt saai zijn.
              Lui ? Ik ?

              Ga wel fulltime werken en hou ervan te fietsen en te wandelen in het bos enz. Slecht weer houdt me niet tegen, niets zaligers dan 's winters op het strand ingeduffeld te wandelen.

              Jij hebt alle waarheid in pacht blijkbaar (over alle onderwerpen) dus je zal wel gelijk hebben.
              'k Ga terug in m'n luie zetel naar een film kijken...
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Altijd koud en nat weer ... alleen goed voor mensen die nooit iets te doen hebben en de ganse dag in hun luie zetel kunnen blijven liggen zo te zien.
                Volgens uw eigen woorden dus voor mensen die niet werken of leven.
                Moet wel echt saai zijn.
                Is dat zo ?
                Je moet dan toch eens kijken hoe de economie draait in die landen waar het altijd warm en droog is. Ik kan er ook niet tegen, tegen die hitte.
                In Juni 1976 zat ik in de examens van mijn 1e kand. op een kot met drie buitenmuren en boven mij een plat dak, ik krijg er nog nachtmerries van. En ergens halverwege de jaren 80 was er ook een erge hittegolf, ik was aan het sterven van de hitte en toen kwam de gebuur (ik had toen nog geburen) op het geniale idee om hout te beginnen klieven. Echt, alleen al het idee maakte me misselijk, ik heb een bad gevuld met koud water en ben erin gaan liggen.
                Voor Kaneda : een vriend fotograaf is in November in Dallol geweest in Ethiopië, volgens zijn zeggen de heetste plek op aarde, hij is in augustus daarvoor gaan trainen in Marokko met zijn fleecejas aan om te zien als hij er wel ging tegen kunnen
                Weet je wie er op lange termijn de beste vrienden van de zon zullen blijken te zijn ?
                De dermatologen.
                Zoek maar eens op waar statistisch de meeste huidkankers ter wereld voorkomen.

                PaulM (is op dit moment aan het sterven omwille van het werken in de serre, kwartiertje spitten, halfuur binnen, kwartiertje spitte....)

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Kandea en PaulM,

                  Jullie spreken al van HITTE bij 25°, 95% spreekt van een zalig temperatuurtje.

                  In feite moeten jullie beiden de mensheid een enorme dienst bewijzen

                  Zoek twee vrouwelijke even koele kikkers en laat jullie sperma en eicellen invriezen.

                  Als er dan ooit een ijstijd komt kan men op dat moment perfect een mensenras beginnen kweken dat zich perfect gelukkig voelt bij "zomers" met normaal maxima van zo'n +12° en "hittegolven" van +15° plus normale winters van -20° tot -40° en koudegolven van -50° of minder.

                  We mogen toch ook eens lachen met jullie ellende hé, je hebt 2 maand aan een stuk kunnen lachen met de onze ?
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Hitte? Welke hitte?
                    Ik vind het een heerlijk weertje, mag van mij zo maanden duren.
                    Ideaal weer voor een ijskoude Duvel of een glas pastis.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      24°C, zonnig en helder.

                      De lucht is droog zei Frank op één, en dat voel je.
                      Minder drukkend of benauwd weer
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                        Is dat zo ?
                        Je moet dan toch eens kijken hoe de economie draait in die landen waar het altijd warm en droog is. Ik kan er ook niet tegen, tegen die hitte.
                        In Juni 1976 zat ik in de examens van mijn 1e kand. op een kot met drie buitenmuren en boven mij een plat dak, ik krijg er nog nachtmerries van. En ergens halverwege de jaren 80 was er ook een erge hittegolf, ik was aan het sterven van de hitte en toen kwam de gebuur (ik had toen nog geburen) op het geniale idee om hout te beginnen klieven. Echt, alleen al het idee maakte me misselijk, ik heb een bad gevuld met koud water en ben erin gaan liggen.
                        Voor Kaneda : een vriend fotograaf is in November in Dallol geweest in Ethiopië, volgens zijn zeggen de heetste plek op aarde, hij is in augustus daarvoor gaan trainen in Marokko met zijn fleecejas aan om te zien als hij er wel ging tegen kunnen
                        Weet je wie er op lange termijn de beste vrienden van de zon zullen blijken te zijn ?
                        De dermatologen.
                        Zoek maar eens op waar statistisch de meeste huidkankers ter wereld voorkomen.

                        PaulM (is op dit moment aan het sterven omwille van het werken in de serre, kwartiertje spitten, halfuur binnen, kwartiertje spitte....)
                        Moest dat nu echt, recht op de middag?
                        Doe dat toch 's avonds
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Een lage luchtvochtigheid met redelijk wat wind en 29° , wat zou het zonder de wind zijn.
                          In huis een koele 22°.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            Weet je wie er op lange termijn de beste vrienden van de zon zullen blijken te zijn ?
                            De dermatologen.
                            Nagel op de kop.

                            Enfin, een paar maanden geduld en dan is al de miserie weer voorbij en kan ik weer lachen, al is het alleen maar omdat iedereen dan weer zal beginnen zagen dat het koud en nat is...
                            Panasonic Lumix FZ2000

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Kandea en PaulM,

                              Jullie spreken al van HITTE bij 25°, 95% spreekt van een zalig temperatuurtje.

                              In feite moeten jullie beiden de mensheid een enorme dienst bewijzen

                              Zoek twee vrouwelijke even koele kikkers en laat jullie sperma en eicellen invriezen.

                              Als er dan ooit een ijstijd komt kan men op dat moment perfect een mensenras beginnen kweken dat zich perfect gelukkig voelt bij "zomers" met normaal maxima van zo'n +12° en "hittegolven" van +15° plus normale winters van -20° tot -40° en koudegolven van -50° of minder.

                              We mogen toch ook eens lachen met jullie ellende hé, je hebt 2 maand aan een stuk kunnen lachen met de onze ?
                              Jaja, lach maar. Straks smelt de ijskap van Groenland, valt de golfstroom stil en krijgen we hier Canadese winters. En dan hé
                              En van dat invriezen van zaadcel en eicel is ook al niet meer nodig, de genetische informatie is al doorgegeven
                              Met succes overigens.
                              Wel even gevreesd voor mijn dochter toen ze begon aan te pappen met een Sloveen, volgens mij kan dat daar warm zijn in de zomer. Is gelukkig goed afgelopen, ik heb een goed zicht op haar IJsland-vakantie van dit jaar

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Moest dat nu echt, recht op de middag?
                                Doe dat toch 's avonds
                                Uitgesloten Theo. Helemaal geen optie.
                                Na meer dan 30 jaar vakanties in koude, natte en mistige landen heb ik geleerd dat 's avonds de kobolden, trollen en aardgeesten naar boven komen
                                En die trekken de tomatenplanten en de paprika's even snel terug uit als je ze plant.
                                Nu heb ik tenminste tijd om trollenpoeder te strooien.

                                Comment

                                Working...
                                X