Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Puurs; veel te fris momenteel, ben net thuis gearriveerd per fiets en de frisse wind blies dwars door mijn kledij heen... brrrrr...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Gisteren een verjaardagscadeautje van mijn zoon geconsumeerd: een boottocht op de Schelde in Antwerpen.
Je waande je in de stad in putje winter, iedereen liep verkleumd, dik ingeduffeld met truien en mantels rond. Op het dek van de boot was het al helemaal niet te doen.
Ondertussen terug verkast naar Erembodegem. De SK heeft de match tegen Zeveren verloren dus geen overgang naar tweede provinviale voor ons..
Het was een aangename zonnige namiddag met voor de moment nog (slechts) 13° op de thermometerschaal. Koud hé glazenwasser...
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Erg hé, hoewel ik heel veel van winter hou komt het dit keer toch wel erg ongelegen hoor... we zijn reeds mei en Frankske voorspelde daarstraks zelfs winterse neerslag in de Hoge Venen.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment