Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
't is triestig; eergisteren de vliegendeur gemonteerd en vandaag sprong mijn verwarming aan... wat een wereld van verschil... en laat nu de hittegolf maar komen...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
't is triestig; eergisteren de vliegendeur gemonteerd en vandaag sprong mijn verwarming aan... wat een wereld van verschil... en laat nu de hittegolf maar komen...
't is te zielig voor woorden hoor... het lijkt momenteel meer op herfst dan lente en het weekend voorspelt niet veel positiefs.
'k heb de laatste weken al meer kou geleden dan tijdens de paar weken met strenge vrieskou die we hebben gehad.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Prachtig weer de laatste dagen, hopend dat dit voortduurt tot de herfst er weer is !
ja, dan kunde volgende maand uw winterbanden al terug monteren...
wordt hoogtijd dat we een paar hittegolven over ons heen krijgen, overdag een aangename 30°C en 's nachts een verkoelende 15 a 20°C.
de terrasjes roepen mij en mijn nieuwe zomeroutfit ook...
ja, dan kunde volgende maand uw winterbanden al terug monteren...
wordt hoogtijd dat we een paar hittegolven over ons heen krijgen, overdag een aangename 30°C en 's nachts een verkoelende 15 a 20°C.
de terrasjes roepen mij en mijn nieuwe zomeroutfit ook...
dan ben je één van de enigen die al een nieuwe zomeroutfit heeft gekocht .
Comment