Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Google maar eens op winter 1956, alle dagen met m'n fietske 6km ...ik was toen 6jaar.
Zijn er tegenwoordig nog kinderen die dat doen ...op den buiten ?
Jup int middelbaar nog gedaan,
toen op harde manier geleerd dat de leirekensroute (een fietspad hier ) geen slimme keuze is:
Je komt er dan wel geen auto's tegen... maar spiegelglad... 5 keer gevallen en toch op school toegekomen...
De bus was hier praktisch geen optie, omdat die altijd te laat was...
(is 13jaar geleden)...
1maal zelf met fiets aan de hand van't school naar huis... want dan was zelfs de straat een ijsspiegel...
Maar hey, ik ben er groot en sterk van geworden
hier is het -9 en vrij heldere lucht...
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
-7°C in Hasselt
-5°C in Kleine Brogel > sneeuwbuien?
die komen er aan Theo, wellicht komend weekend dus u bent gewinterband...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Voor mij mag het stoppen nu. Ik moet ganse dagen buiten werken en t'is genoeg geweest vind ik
mir
Als het nog even duurt zou ik een wapen meenemen tegen de ijsberen. Ge weet nooit. Ik kijk er niet echt naar uit om naar de metro te stappen nu, laat staan een hele dag buiten te werken, respect!
Als het nog even duurt zou ik een wapen meenemen tegen de ijsberen. Ge weet nooit. Ik kijk er niet echt naar uit om naar de metro te stappen nu, laat staan een hele dag buiten te werken, respect!
Als ge pinguïns begint te zien moet ge goe opletten
Comment