Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
hier ook Bouk, ook vandaag.
geniet er maar van.
grt,bouk.
Weet niet. In Brugge is het bewolkt. Amper 11 graden. Alsof de nazomer loopt te mokken.
Misschien omdat hij weet dat ik hem met mijn scooter aan flarden wilde rijden en nog
eens glimlachen naar mijn eigen schaduw in het gras.
Hier is de mist weg uit de rand van het bos, maar de dauw schittert nog op het gras. Voor de rest een paar schapenwolkjes in een nog melkachtig blauw.
Ik beloof er geen foto van te trekken.
16 graden en wat dacht je: GRIJS. Tot een uur geleden nochtans stralend blauw.
Nu ja, twee dagen na elkaar mooi weer zou een beetje veel geweest zijn.
Hier is het behoorlijk wisselvallig. Nu eens grijs en frisjes, dan weer zonnig genoeg om
een frisco te eten. Zodat ik de hele tijd op en af moet rennen. Het ene moment verlaat
ik het huis in korte hemdsmouwen en korte broek. Dan weer in driedelig kostuum.
Straks maak ik nog een verkeerde keuze en doe een ernstige valling op. Dan mag Hij
het weten. Dan zal Hij wensen dat Hij doof was.
Zou Hij dat allemaal onthouden?
Hier is het behoorlijk wisselvallig. Nu eens grijs en frisjes, dan weer zonnig genoeg om
een frisco te eten. Zodat ik de hele tijd op en af moet rennen. Het ene moment verlaat
ik het huis in korte hemdsmouwen en korte broek. Dan weer in driedelig kostuum.
Straks maak ik nog een verkeerde keuze en doe een ernstige valling op. Dan mag Hij
het weten. Dan zal Hij wensen dat Hij doof was.
Zou Hij dat allemaal onthouden?
Hij zal er zijn voeten aan vagen, maar gij zult wel met het snot ziten.
Hier een prachtige dag geweest. In hemdsmouwen naar het voetbal gekeken (niet op TV maar aan de zijlijn). Lang nagekaart buiten de kantine (sigaretje roken hé). Genoten van een mooi dag (de ploeg -sk erembodegem- heeft gewonnen).
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment