Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Vandaag ziet het er toch beter uit dan gisteren tijdens de triatlon.
Toen regende het bijna de hele tijd. Voor de start was het nog droog, op de buienradar had ik de bui zien aankomen, en ik was erop voorbereid (ik had een regenjas bij).
Gelukkig kan de 1D MKIII + 70-200 L IS II wel wat regen verdragen...
We hebben hier in Vancouver al sinds begin juli warm (25 tot 30 graden) en zonnig weer zonder maar 1 drup regen gehad te hebben. Dit brengt jammer genoeg enorme droogte met zich mee in het binnenland waardoor er een hele hoop bosbranden actief zijn op dit moment. Gelukkig zijn deze niet in de buurt van Vancouver, maar eerder zo'n 300-400km landinwaarts. De rook is anders wel tot hier geblazen door de wind, want de laatste paar dagen van vorige week konden we de bergen niet meer zien. Dit weekend was het gelukkig afgekoeld tot zo'n 18 graden en hebben we gisteren de hele dag regen gehad. Vandaag is het bewolkt en zo'n 20 graden en droog. Vanaf morgen weer zonnig weer en warmere temperaturen!
Comment