Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hier nu al 27°C en allez ... hup naar de 39° weeral
39°C ?? toch niet in België? dan zal het eerder 29°C zijn imo...
dus gok ik op zuid-Frankrijk?
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Deze nacht wakker geworden van de regen. Sliep in Ronse dit WE. Toen ik opstond was het nog steeds aan het regenen. Pas gestopt rond een uur of 12. Droog naar het werk. Ondertussen is het hier (Machelen) terug aan het gieten.
Hier wordt het ook grijzer en grijze, 't komt uit de richting van die rare stad met dat paard...Hoe heet 't ook al weer ? Ze doen er een opendeurdag van de gevangenis om de paar jaar. Ahja, Dendermonde .
P.S.: en 't regent hier ook.
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Hier wordt het ook grijzer en grijze, 't komt uit de richting van die rare stad met dat paard...Hoe heet 't ook al weer ? Ze doen er een opendeurdag van de gevangenis om de paar jaar. Ahja, Dendermonde .
Comment