Moderator Note: De EV-discussie is bijna dicht, en hoeft echt niet naar het "Weer Weer" te verhuizen. Ik heb een tweetal posts verwijderd en een derde gesnoeid.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het weer weer.
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
CITAAT EN DEEL VAN REPLIEK VERWIJDERD DOOR MOD
Maar we wijken weer fors af van het weer, het heeft vannacht geregend en actueel is het 21,6°C.
VERWIJDERD DOOR MOD
En hier is het vannacht droog gebleven
**excuses aan de mod, was heel mijn reply aan het intypen tijdens jouw ingreep**Last edited by LesC; 14 augustus 2024, 22:36.Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht....
**excuses aan de mod, was heel mijn reply aan het intypen tijdens jouw ingreep**
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
En ook hier lopen er alweer mensen te klagen over de warmte, die paar daagjes die we al gehad hebben, blijkbaar zijn die de 10 maanden regen vergeten
We hebben zelfs nog niet eens een hittegolf gehad dit jaar, zelf verre van.
grts
Sieg
Voor vandaag werd mooi weer voorspeld, maar het is toch maar redelijk grijs voor het ogenblik...BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
Hier volg ik jou volledig.
Voor vandaag werd mooi weer voorspeld, maar het is toch maar redelijk grijs voor het ogenblik...
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
In de Zuiderkempen al stralend weer sinds vanochtend, zonnepanelen leveren al 6.5kW.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
Rond de middag is het hier ook terug beginnen zomeren.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Ach... wat afwisseling kan geen kwaad. Gisteren zijn we naar Turnhout-kermis gegaan, en ik had een korte broek aan! Da's -denk ik- de eerste keer in al die jaren dat wij even naar de foor gaan zonder warmer aangekleed te zijn en eventueel een regenjas bij de hand.
Vandaag was het inderdaad wat minder, en de tuin krijgt weer wat water.
We zijn wel blij dat de hoge temperaturen van vroeger deze week (maandag hebben wij 37°C gemeten! Da's lichaamstemperatuur!) voorlopig althans van de baan zijn.
Last edited by LesC; 17 augustus 2024, 08:21.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Na een sombere dag gisteren met toch wat veel regen is het vandaag toch weer wat aangenamer.
Wel nog redelijk veel wind en 10° kouder dan ze eerst voorspeld hadden, maar op zich geen probleem.
Zolang het al maar droog blijft overdag.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Als de voorspellingen kloppen, dan krijgen we nog een aantal dagen mooi weer.
Vandaag zal het voor sommigen misschien wel wat te warm worden (28-29°C), maar dan krijgen we nog verschillende dagen na elkaar met aangename temperaturen, niet teveel wind, en voorlopig wordt er nog niet meteen regen voorspeld.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Moderator Note: In de 'Weer Weer' topic wil ik dat wij ons tot het weer beperken, en geen discussies over klimaat of winterbanden of zonnepanelen (of driewielers - om even de reglementen te citeren van een ander subforum). Voor mij is deze topic in ChitChat één van de 'heiligste', want gestart door overleden forumvriend Theokus. Ik heb weer serieus gesnoeid en een aantal posts d'eruit geflikkerd, dus hou op met vroeger gemaakte posts over klimaat e.d. te citeren en te blijven 'stoken'. Het is al warm genoeg. Bij ons in de Turnhoutse Kempen hebben we vandaag net geen 30°C gehaald.
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Met 27,1°C was het weer meer dan warm genoeg om van een zomerse dag te kunnen spreken.
Af en toe wat bewolking, maar verder geen impact, het is droog gebleven.
Voor vannacht en volgende dagen voorspellen ze wat regen of onweer, we zien wel wat het zal geven.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Gisteren lekker weertje en zelfs even in zee gezwommen.
Vandaag wat minder "puur zomer".BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
Comment