Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    17° C en helder.
    Ja, heerlijk. Ga mijn scootertje wat haver geven en door de polders naar Oostende tuffen.
    En ik zal zelfs wuiven naar hen die niet terug wuiven, en glimlachen alsof de zomer me
    kietelt, en in Oostende op een terrasje zitten en wat naar de zomerjurkjes kijken en een
    sigaartje roken en weten dat het goed is.
    Ik houd van dit weer als een clown van een bulderend publiek...

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      En ik zal zelfs wuiven naar hen die niet terug wuiven,
      In Knokke woont er zo eentje die naar eigen zeggen naar iedereen wuift, maar verbaasd is hoe weinig mensen er terugwuiven. Ik zou ook niet wuiven naar dat heerschap.
      Ik denk zelfs dat Knokke voor hem nu niet meer mondain genoeg is.
      Hij zal nu waarschijnlijk samen met zijn handlanger, beiden met brede sombrero op het hoofd op een tropisch eiland, ver uit het zicht van de gewone man aan het genieten zijn van de hondertallen miljoenen euros die zij samen de kleine belegger de laatste tijd afhandig hebben gemaakt.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Voilà: na ongeveer 1 dag 20 uur en 44 minuten zomer is het al terug om zeep.
        Het is nog maar een grijze sprei, maar die zal snel genoeg plaats maken voor onze vertrouwde matras zeker ?
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          26° C en helder
          Luchtdruk staat op dalen... nu 1013 hPa.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            28° en begint te overtrekken.wij hebben de tijd nog niet gehad om hinder te krijgen van de warmte.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
              28° en begint te overtrekken.wij hebben de tijd nog niet gehad om hinder te krijgen van de warmte.
              en kaneda is alweer in zijn nopjes; het overtrekt opnieuw, de luchtdruk daalt en ze voorspellen regen en frisse temperaturen...

              ik ben ermee weg; genieten van die helaas weeral laatste zonnestralen.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                en kaneda is alweer in zijn nopjes
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  23° C hier, beetje zwoel buiten.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    GRIJS
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      " Behoorlijk donker " zou ik zeggen

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        18°C, heldere nacht en een "stille"
                        In de buurt was er ene stenen aan 't zagen: veel doemp en lawaai.
                        (de ganse dag he)
                        In de namiddag werd hier bij mij het sanitair vervangen.... geen doemp maar wel lawaai.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                          ... Ik zou ook niet wuiven naar dat heerschap. ...
                          't Is écht een handicap, dat ongevoelig zijn voor de menselijke warmte die er zit in "gedag zeggen".
                          Vriendelijke groet,

                          Jos

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            't Is écht een handicap, dat ongevoelig zijn voor de menselijke warmte die er zit in "gedag zeggen".
                            't is pas een handicap "gedag zeggen" als je het niet meent.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                              't is pas een handicap "gedag zeggen" als je het niet meent.
                              Meen je dat nu Pol of ben je enkel Jos wat aan het plagen? Zou je het werkelijk zo moeilijk vinden om vreemden ook een goede dag toe te wensen?

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Ik vermoed dat je mijn redenering # 1635 niet hebt gesnapt. Wees gerust, van nature en uit hoofde van mijn sociaal beroep ben ik zo niet zoals je denkt. Alleen kan ik wel eens sterk uit de hoek komen als het moet.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X