Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zolang het in het zuiden maar veel slechter is dan hier, dan zit ik daar ook veel minder mee in. [emoji6]
Daar mag het nu zes maand hagelen. [emoji23][emoji23][emoji23]
Waw, nog maar zelden, en ik denk zelfs nog nooit meegemaakt. Sedert middernacht kregen wij hier reeds 58,6 liter regen per m², en het is nog steeds aan het regenen a rato van 13.8 liter/uur, het zal dus wellicht nog oplopen, ook gezien ze nog mogelijk onweer voorspellen voor de rest van de dag. Nu zal de (zand)grond hier wel doorweekt zijn denk ik.
Gisteren hier max. 28,3° en nu op dit ogenblik 16,9°.
Dat is nu de tweede keer dat ik hier op dit draadje regeer en dat mijn post dubbel is.
Ik krijg ook een kadertje met de vraag of ik op de pagina wil blijven en dat er gegevens kunnen verloren gaan.
Dat is nu de tweede keer dat ik hier op dit draadje regeer en dat mijn post dubbel is.
Ik krijg ook een kadertje met de vraag of ik op de pagina wil blijven en dat er gegevens kunnen verloren gaan.
Is al een paar dagen zo … ergens een probleempje vrees ik. [emoji6]
Waw, nog maar zelden, en ik denk zelfs nog nooit meegemaakt. Sedert middernacht kregen wij hier reeds 58,6 liter regen per m², en het is nog steeds aan het regenen a rato van 13.8 liter/uur, het zal dus wellicht nog oplopen, ook gezien ze nog mogelijk onweer voorspellen voor de rest van de dag. Nu zal de (zand)grond hier wel doorweekt zijn denk ik.
Gisteren hier max. 28,3° en nu op dit ogenblik 16,9°.
Update 9u30 : 61,7 liter totaal
Zondag mogen ze hernoemen in regendag. [emoji849]
Wel weer regen genoeg gehad met net voor de middag even een intensiteit van 73,15 mm/h … ook dat valt niet zo vaak voor. [emoji848]
Nu de instabiliteit in het weer de nieuwe stabiliteit lijkt te worden, begin ik een beetje te vrezen dat de zomer 2022 een beetje een kopie gaat worden van de moesson 2021.
Hopelijk vergis ik me grandioos.
Maar nete toch, er was vandaag toch veel afwisseling?
Eerst regen, dan regen en dan nog eens andere regen. [emoji848]
Begint een beetje triestig te worden en hopelijk wordt de zomer toch iets beter dan deze herfst.
Comment