Beste,
rececent had ik bij mijn Epson Stylus printer (nog binnen de garantieperiode) het probleem dat hij 2 van de 3 inktpatronen niet meer herkende. Ik heb continu originele patronen gebruikt.
Het toestel werd binnen gebracht bij Mediamarkt Roeselare ter nazicht onder garantie.
Groot is nu mijn verbazing dat ik vandaag volgend schrijven krijg van Mediamarkt :
ik heb de keuze tussen 3 mogelijkheden:
1. Ik ga akkoord met de reparatieprijs zijnde 117,92 Euro (printer kostte mij 67 Euro)![Mad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/mad.gif)
2. Ik wil het apparaat ongerepareerd terug, de ontstane kosten worden door mij gedragen zijnde 50 Euro![Mad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/mad.gif)
3. Ik verzoek om een milieuvriendelijke afvalverwerking van het apparaat. De ontstane kosten worden door mij betaald zijnde 0 Euro.![Mad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/mad.gif)
Ik heb dus wel de mogelijkheid om te kiezen maar geen van de voorgestelde opties zint me.
De scanner van het (combinatie) toestel deed het nog goed en ik zou hem daarvoor verder kunnen gebruiken.
Wat is volgens jullie de beste manier om dit aan te pakken. Ik wil dus minstens een vierde keuze optie namelijk toestel terug zonder kosten.
Een misnoegde Mediamarkt klant
rececent had ik bij mijn Epson Stylus printer (nog binnen de garantieperiode) het probleem dat hij 2 van de 3 inktpatronen niet meer herkende. Ik heb continu originele patronen gebruikt.
Het toestel werd binnen gebracht bij Mediamarkt Roeselare ter nazicht onder garantie.
Groot is nu mijn verbazing dat ik vandaag volgend schrijven krijg van Mediamarkt :
ik heb de keuze tussen 3 mogelijkheden:
1. Ik ga akkoord met de reparatieprijs zijnde 117,92 Euro (printer kostte mij 67 Euro)
![Mad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/mad.gif)
2. Ik wil het apparaat ongerepareerd terug, de ontstane kosten worden door mij gedragen zijnde 50 Euro
![Mad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/mad.gif)
3. Ik verzoek om een milieuvriendelijke afvalverwerking van het apparaat. De ontstane kosten worden door mij betaald zijnde 0 Euro.
![Mad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/mad.gif)
Ik heb dus wel de mogelijkheid om te kiezen maar geen van de voorgestelde opties zint me.
De scanner van het (combinatie) toestel deed het nog goed en ik zou hem daarvoor verder kunnen gebruiken.
Wat is volgens jullie de beste manier om dit aan te pakken. Ik wil dus minstens een vierde keuze optie namelijk toestel terug zonder kosten.
Een misnoegde Mediamarkt klant
Comment