Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Franse gentleman
Collapse
X
-
-
Re: Franse gentleman
Ja een echte gentleman...
Maar ja Robert, wat kan je verwachten van mensen die slakken en kikkers eten.
-
Nu ja, 't is nogal uit zijn context gerukt bij HBVL. Of dat te wijten is aan de onkunde van de journalist van HBVL of puur moedwilligheid laat ik effe in 't midden. De Franse commentator zei dat hij nog nooit zoveel "Fils de putte" had gezien langs het parcours terwijl het peloton doorheen ... jawel, "Putte" fietste. Leuke woordspeling vind ik. Of dat het gepast is op een openbare televisie omroep is een ander debat. Fijnbesnaard is het natuurlijk niet ...
Misschien had hij inspiratie opgedaan bij Anelka
Slu !
Tjerri
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk berichtNu ja, 't is nogal uit zijn context gerukt bij HBVL. Of dat te wijten is aan de onkunde van de journalist van HBVL of puur moedwilligheid laat ik effe in 't midden. De Franse commentator zei dat hij nog nooit zoveel "Fils de putte" had gezien langs het parcours terwijl het peloton doorheen ... jawel, "Putte" fietste. Leuke woordspeling vind ik. Of dat het gepast is op een openbare televisie omroep is een ander debat. Fijnbesnaard is het natuurlijk niet ...
Misschien had hij inspiratie opgedaan bij Anelka
Slu !
TjerriMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Barslecht artikel dus in hbvl... De essentie van de grap gaat totaal verloren. Even de mensen choqueren zonder te vermelden waarom: het niveau van een roddelblaadje!
Op sporza staat 't wel goed!
PalladioYou're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtJa een echte gentleman...
Maar ja Robert, wat kan je verwachten van mensen die slakken en kikkers eten.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Idiote reacties zoals in hbvl en HLN krijg je dus in een land dat lijdt onder een fobie voor al wat Frans of franstalig is.
Alles klakkeloos overnemen wat in de media staat, niet gehinderd door enige kennis van zaken
Jo(han)Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk berichtBarslecht artikel dus in hbvl... De essentie van de grap gaat totaal verloren. Even de mensen choqueren zonder te vermelden waarom: het niveau van een roddelblaadje!
Op sporza staat 't wel goed!
PalladioPanasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
And why do we fall, Bruce?
Comment
Comment