Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
inderdaad, het Brazilië is niet meer het Brazilië van vroeger.
Als Uruguay wint zal het een vraagteken van een wedstrijd worden.
Schepens zei op Eén dat het moeilijker zou worden indien tegen Ghana, omdat NL in de vorige wedstrijd 4-0 won en dat ze zouden wraak willen nemen, maar denkt niet dat ze dit gaan kunnen
In Spanje zitten ook veel arrogante macho's (vooral op m'n werk mee te maken met internationale contacten).
Ik hoop dat ARGENTINIË het WK wint, cokeman DIEGO ARMANDO MARADONNA in trouwkostuum!!!
Ik vond dat de laatste 15minuten de "arrogantie" van de Brazilianen er ook wel mocht zijn.
Ze zijn duidelijk niet gewoon om te verliezen.
Proficiat aan de Nederlanders trouwens - ze gaan verdiend door !!!
Vind ik ook, zolang de Duitsers maar geen wereldkampioen worden, dat onterechte afgekeurde doelpunt van de Engelsen was een grote miskleun die het volledige vervolg van die wedstrijd beïnvloed heeft. Engelsen zouden dan de 2de helft helemaal anders gespeeld hebben en veel minder risico hebben genomen. Om nog maar te zwijgen van het onsportief gedrag van de Duitse keeper die na de wedstrijd beweerde dat hij duidelijk gezien had dat de bal over de lijn was . . . hij moest verdorie een jaar uitgesloten worden, bwa . .. onsportief gedrag, ik kan het gewoon niet hebben.
Ik heb ooit een kampioenschap tafeltennis verloren in de beslissende set bij een 21-22 stand in mijn nadeel, de tegenstrever maakt een touchbal ( bal raakt nipt de rand van de tafel, ik had het ook gezien ) zodat hij normaal de wedstrijd wint met 23-21. De scheidsrechter daarentegen zag niks . . . ik heb toen ook eerlijk toegegeven dat er wel degelijk een touchbal was zodat mijn tegenstrever terecht de wedstrijd won. Sportiviteit, ik heb het altijd hoog in mijn vaandel gedragen en ik doe dat nog steeds, als ik wil winnen moet het op een eerlijke manier gebeuren en niet op een achterbakse.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Vind ik ook, zolang de Duitsers maar geen wereldkampioen worden, dat onterechte afgekeurde doelpunt van de Engelsen was een grote miskleun die het volledige vervolg van die wedstrijd beïnvloed heeft. Engelsen zouden dan de 2de helft helemaal anders gespeeld hebben en veel minder risico hebben genomen. Om nog maar te zwijgen van het onsportief gedrag van de Duitse keeper die na de wedstrijd beweerde dat hij duidelijk gezien had dat de bal over de lijn was . . . hij moest verdorie een jaar uitgesloten worden, bwa . .. onsportief gedrag, ik kan het gewoon niet hebben.
Ik heb ooit een kampioenschap tafeltennis verloren in de beslissende set bij een 21-22 stand in mijn nadeel, de tegenstrever maakt een touchbal ( bal raakt nipt de rand van de tafel, ik had het ook gezien ) zodat hij normaal de wedstrijd wint met 23-21. De scheidsrechter daarentegen zag niks . . . ik heb toen ook eerlijk toegegeven dat er wel degelijk een touchbal was zodat mijn tegenstrever terecht de wedstrijd won. Sportiviteit, ik heb het altijd hoog in mijn vaandel gedragen en ik doe dat nog steeds, als ik wil winnen moet het op een eerlijke manier gebeuren en niet op een achterbakse.
Germany 2 tegen nul
Argentijnen spelen het betere voetbal.
===================================
Germany 3 tegen nul
.... en gemaakt door een verdediger....
Schweinsteiger krijgt nu een standbeeld in Duitsland
Arrogantie....
In die tijd dat Beckenbauer nog speelde... die hadden toen arrogantie te koop.
Of Neeskens en Cruyf en co destijds.
't Is al dat ik het eerder zei: de Duitsers hun kwaliteiten zijn gedaald tot op menselijk niveau.
Ik kan ze nu beter verdragen dan vroeger Francis
wij in Holland noemen dat voetbal; en niet luren leggen, das een heel ander spelletje.
grt,bouk.
Groot gelijk Bouk, Oranje heeft het moeilijk gehad totdat ze een beetje gelukkig tegenscoorden, maar daarna deed Brazilië nog amper mee.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Als Belg supporter ik voor NL, ze brengen prachtig voetbal. Onze "trots" zou hier beter eens een voorbeeld aan nemen..
De Belgen doen het goed op dit WK: ze hebben nog geen enkele match verloren
Onze trots Sancho?
Zagen en klagen ja.
Maar ok, ok, ik laat me ook soms gaan. De lijn tussen zagen en klagen en proberen
objectief te blijven is een zeer dunne.
Comment