Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik volg ze beiden de vrt en de nos de avond programma's he
Pak het een op en bekijk het nadat het eerste gedaan is
Leer veel bij zo, denk nu Tommeke niet mee rijd er meer aandacht an de andere renners zal gegeven worden.
Want wee o wee als er Belgen meedoen, dan kennen ze niks van die andere renners
Dit is bij de nos anders ook veel aandacht voor de Nederlanders maar ook anderen komen aan bod.
Zo moest ik denken aan 3 jaar geleden aan T Voeckler
'' kijk hem gaan die kleine fifi '' moest toen Titi zijn maar soit een mens kan zich vergissen he
Effe mijne pronostiek voor deze tour geven
1 Andy Schleck
2 Alberto Contador
3 Robert Gesink
Voor ons Belgen vind ik het toch pijtig dat " ons Tommeke " er niet bij is. Dat hij nu wint of niet hij zorgt toch steeds voor sensatie en wat is er "voor ons Belgen" nu aan een massaspurt ? Geen enkele Belg zal in een massaspurt meespelen en die gaan er traditiegetrouw toch wel een aantal zijn.
Hopelijk kunnen de jongeren zoals Jurgen Van den Broeck, Kevin Seeldraeyers en/of Dries Devenyns ons verrassen en mogelijk een ritje winnen.
Mijn pronostiek voor de eindzege : 1. Alberto Contador 2.Andy Schleck en 3. Robert Gesink
En hopelijk geven de andere spurters Mark Cavendish regelmatig op "zijnen appel", want ik persoonlijk kan dat arrogante kopje van die "bewoner van Isle of Man" niet zien !
Verder vind ik het positief dat het Armstrong zijn "laatste Tour" is, maar vind ik het spijtig dat het NIET zijn laatste jaar als renner is
Gaat "brokkenpiloot" Cavendish eens beseffen waar hij mee bezig is ?
Dat ventje gaat nog slachtoffers maken. Hopelijk bezorgt hij zichzelf dan méér nadeel dan aan de anderen.
Zouden we die mannen niet beter met driewielers laten rijden, dan blijven ze misschien iets langer recht.
Dat is wat opvalt, al dat vallen....
Voor de rest nog niet veel gezien
Andy Schleck is er ook aan voor de moeite....ik hoop dat hij het kan volhouden.
Gladde asfalt, gladde wegen.
Ze zijn verdorie ook zeer zuinig met die mannen met die vlaggetjes. (hoe heten die weer).
Zouden we die mannen niet beter met driewielers laten rijden, dan blijven ze misschien iets langer recht.
Woehahahahahahha lag hier strijk van het lachen
Driewieler is iets overdreven maar zo van die zijwieltjes om uwe kleine te leren rijden dat zou best van pas komen
wa was met da vandaag??
iedereen tegen den dek!
niet normaal.
wat gaat da morgen zijn op de kasseien?
amper 10-20% van het peloton heeft er ooit op gereden, en de rest weet da ze moeten maken da ze van voor zitten.
da belooft
wa was met da vandaag??
iedereen tegen den dek!
niet normaal. wat gaat da morgen zijn op de kasseien?
amper 10-20% van het peloton heeft er ooit op gereden, en de rest weet da ze moeten maken da ze van voor zitten.
da belooft
Parijs-Roubaix ??
"Cancellara's ploegmaat Andy Schleck, één van de favorieten voor de eindzege, kwam in
de afdaling van de Stockeu ten val. De Luxemburger leek kostbare tijd te gaan
verliezen, maar Cancellara riep op tot solidariteit en het peloton wachtte de
slachtoffers van de valpartij op..."
maar da gaat naar mijn idee ook geen 2 keer lukken!
kijk maar naar't verleden, ulrich-armstrong en nog enkele
komen brokken van.
cancellara zijn overleg met aso oto lukt ook geen 2 keer!
anders kan je iedere rit lam leggen als een bende met naam valt.
David, ik denk net hetzelfde
Je mag ook eens kijken naar de snelheid waaraan de renners reden.
30 per uur was ook goed geweest i.p.v. 44 en vooral bij dit weer.
Motards die in het achterwiel van een renner hangen.
En iedereen wist dat de rit van vandaag moeilijk en gevaarlijk kon zijn?
Comment