Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Lance kan zijn valiezen pakken naar de VS. Of hoe klein een kampioen kan zijn...
Hoe bedoel je?
Ik had het vroeger ook niet voor Armstrong, maar nu wel, al weet ik niet waarom.
Spijtig dat hij het Schleck en Contador niet moeilijk heeft kunnen maken.
Ik had het vroeger ook niet voor Armstrong, maar nu wel, al weet ik niet waarom.
Spijtig dat hij het Schleck en Contador niet moeilijk heeft kunnen maken.
Ja maar, Schleck en Contador hebben het elkaar ook niet moeilijk gemaakt he
Ik vermoed ook dat deze Tour rap zal vergeten zijn.
Competitie-geest en echte strijd heb ik niet gezien.
Ik heb wel "foefelare" gezien
Ja maar, Schleck en Contador hebben het elkaar ook niet moeilijk gemaakt he
Ik vermoed ook dat deze Tour rap zal vergeten zijn.
Competitie-geest en echte strijd heb ik niet gezien.
Ik heb wel "foefelare" gezien
Misschien compleet van de pot gerukt maar ik ga het toch zeggen:
we hebben nu minder strijd gezien en veel minder spectaculaire explosies, maar zou dat niet kunnen zijn omdat de tour 'zuiverder' wordt gereden. Onlangs heb ik een persoon (ik weet niet meer wie het was) horen zeggen bij Karl op Vive le vélo dat we minder uitspattingen te zien krijgen doordat er waarschijnlijk minder gedopeerd wordt door de toename van de controles. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat men daarom geen strijd meer kan voeren.
Wat ik wel spijtig vond dat is dat op de Tourmalet Contador niet gewonnen heeft. Hij heeft IMHO Schleck laten winnen en niet eens de moeite gedaan om erover te gaan voor de meet. Hij de gele trui en de Luxemburger de ritoverwinning. Nu hebben we een tourwinnaar zonder ritzege en dat was in de periode van Armstrong toch anders, die won een of twee bergritten en een tijdrit (al durfde die de tegenstander ook wel eens laten winnen).
Misschien compleet van de pot gerukt maar ik ga het toch zeggen:
we hebben nu minder strijd gezien en veel minder spectaculaire explosies, maar zou dat niet kunnen zijn omdat de tour 'zuiverder' wordt gereden. Onlangs heb ik een persoon (ik weet niet meer wie het was) horen zeggen bij Karl op Vive le vélo dat we minder uitspattingen te zien krijgen doordat er waarschijnlijk minder gedopeerd wordt door de toename van de controles. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat men daarom geen strijd meer kan voeren.
Wat ik wel spijtig vond dat is dat op de Tourmalet Contador niet gewonnen heeft. Hij heeft IMHO Schleck laten winnen en niet eens de moeite gedaan om erover te gaan voor de meet. Hij de gele trui en de Luxemburger de ritoverwinning. Nu hebben we een tourwinnaar zonder ritzege en dat was in de periode van Armstrong toch anders, die won een of twee bergritten en een tijdrit (al durfde die de tegenstander ook wel eens laten winnen).
Neen, ge hebt gelijk Steven
Karel Berteele zei dat.
Met de rest ben ik het ook eens Steven.
Armstrong is nooit mijn favoriet geweest; er hangt een geurtje aan die man zijn overwinningen.
Vandaar mijn opmerking. Ik vond het trouwens maar zielig hoe hij vandaag de aandacht wou trekken.
Hij probeerde nogmaals de lakens uit de delen, maar dat was buiten de wedstrijdjury gerekend.
De tour zelf vond ik anders toch wel vrij spannend.
39 seconden verschil na 3500 km fietsen. Als dat niet spannend is, dan weet ik het ook niet. Die laatste tijdrit was toch wel beklijvend. Eerst komt Schleck seconde na seconde dichter en dan loopt Contador opnieuw seconde na seconde weer uit.
Contador heeft wel berekend gereden maar volgens mij kon hij dit jaar niet beter. Als hij volgend jaar weer wil winnen zal hij toch in betere conditie moeten zijn want Andy heeft de kloof al serieus gedicht.
Niettemin 3 touroverwinningen op je 27ste en 1 jaar niet mogen meerijden. Faut le faire.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
39 seconden verschil na 3500 km fietsen. Als dat niet spannend is, dan weet ik het ook niet. Die laatste tijdrit was toch wel beklijvend. Eerst komt Schleck seconde na seconde dichter en dan loopt Contador opnieuw seconde na seconde weer uit.
Contador heeft wel berekend gereden maar volgens mij kon hij dit jaar niet beter. Als hij volgend jaar weer wil winnen zal hij toch in betere conditie moeten zijn want Andy heeft de kloof al serieus gedicht.
Niettemin 3 touroverwinningen op je 27ste en 1 jaar niet mogen meerijden. Faut le faire.
Juist PLATO.
Vooral dat 1 jaar niet mogen meerijden, hahaha
Dit jaar leek het wel op een propere Tour.
Nu met of zonder "snoepjes" komt talent toch bovendrijven he.
Even een dikke shop geven
Gezien de laatste ontwikkelingen in dopingland
Met wat geluk is VDB nog winnaar als ze zo verder gaan
A ja voor geval van niet gazet lezers blijkt er een dopingzondaar te zijn namelijk de winnaar van deze editie
Hoho, deze morgen een doping expert gehoord en die zei dat het in minieme hoeveelheden was en het perfect mogelijk was dat dit uit vervuilde voedingssupplementen kwam.
Ik schiet hem (vooralsnog) niet af..
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Hoho, deze morgen een doping expert gehoord en die zei dat het in minieme hoeveelheden was en het perfect mogelijk was dat dit uit vervuilde voedingssupplementen kwam.
Contador blijft een sympathiek mens.
Maar zijn imago krijgt weer een deukje.
En dit is niet zijn eerste deukje.
Als prof-renner en als professioneel in het algemeen zou ik dit niet kunnen verdragen
of tolereren.
Daarom moeten verantwoordelijken gezocht worden.
Die binnen zijn ploeg moeten direct ontslagen worden.
En de leverancier van deze voedingssupplementen kan zich verantwoorden voor het gerecht. Daaruit moet volgen dat deze leverancier levenslang verbod krijgt om nog
ooit voedingssupplementen te produceren of te verkopen.
Dat is nog niet alles, clenbuterol in kleine hoeveelheden kan ook wijzen op het eten van vlees van vee dat behandeld is geweest met clenbuterol.
Comment