Re: 35 000 gepasseerd
Daar zal je 'm hebben!
Niks. We hadden het over ronkende namen die niet erg hun best doen.
Even de juiste cijfers:
- week 25: 613 topics met daarin 830 foto's
- week 26: 633 topics met 853 foto's
Voor een hovenier die er geen graten in ziet dat zijn hof door onkruid (lees: rode kruisjes) overwoekerd wordt, zal 1,3% inderdaad een peulenschil zijn.
Even terug in jouw HoF gaan kijken:
HoF 2008
Aantal zichtbare foto's: 393 (76%)
Aantal niet meer zichtbare foto's: 124 (24%)
HoF 2009
Aantal zichtbare foto's: 463 (87,5%)
Aantal niet meer zichtbare foto's: 66 (12,5%)
Als je 't mij vraagt, niet bepaald een stichtend voorbeeld voor het voetvolk dat wél bezig is met het proper houden van dit forum.
Mocht je het vergeten zijn, de vorige cijfers staan hier. De oplossing voor 't probleem staat hier!
Neen die heb ik niet, maar van die 208 tweevoudige posten is minstens 60% door de mazen van het net geglipt. Aan jou om het tegendeel te bewijzen.
't Was tijd om het beleid nog eens een schop onder de kont te geven, de schoolvakantie is immers begonnen. Sommige "actieve" moderatoren zullen met verlof gaan op het moment dat de eendagsvliegen en de ettertjes online komen.
Er zal enig organisatietalent - en een feedreader - nodig zijn om dat in goede banen te leiden.
Mijn twee centiemen.
Daar zal je 'm hebben!
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
Bekijk bericht
Bekijk bericht
- week 25: 613 topics met daarin 830 foto's
- week 26: 633 topics met 853 foto's
Bekijk bericht
Even terug in jouw HoF gaan kijken:
HoF 2008
Aantal zichtbare foto's: 393 (76%)
Aantal niet meer zichtbare foto's: 124 (24%)
HoF 2009
Aantal zichtbare foto's: 463 (87,5%)
Aantal niet meer zichtbare foto's: 66 (12,5%)
Als je 't mij vraagt, niet bepaald een stichtend voorbeeld voor het voetvolk dat wél bezig is met het proper houden van dit forum.
Mocht je het vergeten zijn, de vorige cijfers staan hier. De oplossing voor 't probleem staat hier!
Bekijk bericht
't Was tijd om het beleid nog eens een schop onder de kont te geven, de schoolvakantie is immers begonnen. Sommige "actieve" moderatoren zullen met verlof gaan op het moment dat de eendagsvliegen en de ettertjes online komen.
Er zal enig organisatietalent - en een feedreader - nodig zijn om dat in goede banen te leiden.
Mijn twee centiemen.
Comment