Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Een geringde duif?
Er zal in Wervik wel een spelersbond zijn, ik zou daar eens informeren waar ge die duif kunt afleveren.
Aan de hand van de ring zullen zij weten wie de eigenaar is.
Of anders eens met die grote duivenmelker (hoe noemt hij ook weer, Vanhee?) kontakt opnemen.
Hopelijk is het geen prijsbeest.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Een geringde duif?
Er zal in Wervik wel een spelersbond zijn, ik zou daar eens informeren waar ge die duif kunt afleveren.
Aan de hand van de ring zullen zij weten wie de eigenaar is.
Of anders eens met die grote duivenmelker (hoe noemt hij ook weer, Vanhee?) kontakt opnemen.
Hopelijk is het geen prijsbeest.
Grtz, RF
nummers:
03.27.86.33.01
en
FR10 396160
Dus zal waarschijnlijk wel een pigeon zijn
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
nummers:
03.27.86.33.01
en
FR10 396160
Eentje van over de skreve.
Zelf ben ik geen duivenmelker maar de bond ga u wel verder helpen hoor.
'k Zou het beestje niet zomaar loslaten, 't is op den dool.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
nummers:
03.27.86.33.01
en
FR10 396160
De Franse duifkes vliegen goed verloren deze week. Eergisteren hier ook eentje (FR 09), wat water en eten, gemeld aan de plaatselijke duivenmelkers en zij hebben dat gemeld. Intussen is de eigenaar het beestje komen afhalen.
Wat een onzin zeg! Bij mij is ooit iemand vanuit Friesland z'n duif op komen halen. Je denkt toch zeker niet dat iemand 200 km gaat rijden om een duif z'n nek om te draaien
Mijn schoonvader is ook duivenmelker. Kijk eens in de vleugels, sommige zetten er een stempel met telefoon nummer in. En ja sommige duiven belanden in de pot, is een echte delicatesse zo een duifje
Voor een goede duif ( of eentje met potentieel ) zal de duivenmelker wl een paar km willen rijden. Anders wordt al vlug gezegd dat de duif mag blijven bij de vinder ( als die ze al wilt tenminste )
En inderdaad een koppel (jong) gebakken duifkes met veel ajuin is heerlijk
Jo(han)
Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.
Comment