Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1000 zonnen - amateur fotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 1000 zonnen - amateur fotograaf

    Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
    Het is toch positief roddelen dat we doen over je

    Hoe was de reportage? Beetje leuk?
    Repo was een leuke ervaring, echt de moeite om eens te doen! Soms wat stressy, enerzijds wil je een goeie foto maken, anderzijds wil je geen flatters begaan op de nationale tv, maar dat bleek allemaal reuze mee te vallen.

    Bedankt voor de leuke reacties op m'n foto's.

    Groeten,
    James

    Comment


    • #17
      Re: 1000 zonnen - amateur fotograaf

      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      idd de eerste ivm macro (Steven Baghus) vond ik zeer goed, die van gisteren van Bart Heirweg ook!
      de rest vond ik eerder matig.

      maar altijd leuk om es te zien.

      linkje naar alle fotografen: klikkie

      bedankt voor de leuke rectie op mijn macro
      beetje laat gereageerd michien maar zat in Sicilie

      groeten steven

      Comment


      • #18
        Re: 1000 zonnen - amateur fotograaf

        Bedankt iedereen voor de positieve reacties. Ik ben pas terug van reis, dus ik heb de reportage pas dit weekend kunnen bekijken.

        * Fuse * (Bart Heirweg)
        Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

        Comment


        • #19
          Re: 1000 zonnen - amateur fotograaf

          Tof om een paar van de andere fotografen hier te tegen te komen. Ook ik was een van de fotografen. Eigenlijk zouden we eens een "1000 Zonnen"-fotografen-editie 2010-meetup moeten inrichten....Wie weet welke creatieve realisaties daaruit gaan voortvloeien
          Voor mij mag de volgende ook iemand van het vrouwelijke geslacht zijn, kwestie van de meetup interessant te houden
          @ Steven: Ik moet nog altijd lachen met je (bijna) vertrappelde model (spin).

          Greetz,

          Rob
          Exactemundo!

          Comment


          • #20
            Re: 1000 zonnen - amateur fotograaf

            Oorspronkelijk geplaatst door thefonz Bekijk bericht
            Tof om een paar van de andere fotografen hier te tegen te komen. Ook ik was een van de fotografen. Eigenlijk zouden we eens een "1000 Zonnen"-fotografen-editie 2010-meetup moeten inrichten....Wie weet welke creatieve realisaties daaruit gaan voortvloeien
            Voor mij mag de volgende ook iemand van het vrouwelijke geslacht zijn, kwestie van de meetup interessant te houden
            @ Steven: Ik moet nog altijd lachen met je (bijna) vertrappelde model (spin).

            Greetz,

            Rob
            Ja was wel grappig he volgende donderdag 26/8 zullen we nog eens in beeld komen
            voor de laatste keer met zijn allen voor de laatste aflevering de amateurfotograaf .
            vond het heel leuk voor eens mee te doen .
            en hopelijk komen we elkaar nog eens tegen

            groeten steven

            Comment


            • #21
              Re: 1000 zonnen - amateur fotograaf

              'k Heb ook de fotografie van JamesArthur bewonderd, echt heel knap hoor.
              En er waren er nog een paar waarvan ik hun werk super vond.


              Grtz, RF
              Sony A7II + Carl Zeiss Lowia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X