Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dengue

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dengue

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Gerust op rust, perman
    Als je binnen Europa blijft is de kans klein op dat soort risico's.
    Merci voor de geruststelling, Theo. 'k Voel me al veel beter.
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
      Merci voor de geruststelling, Theo. 'k Voel me al veel beter.
      Haha, allee dan ben ik toch nog goed voor iets

't Is wel in "Tengels" > http://www.tropnet.net/links/links_index.html
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Haha, allee dan ben ik toch nog goed voor iets

't Is wel in "Tengels" > http://www.tropnet.net/links/links_index.html
        Theo..!! Wil je met deze link zeggen dat ik misschien nog een andere kwaal heb??
        Als uit die link blijkt dat ze me kan helpen ('k zal het morgen eens deftig uitspitten, al is't in Tengels), dan alvast merci. Maar anders...'t Is al genoeg zo!!
        perman

Comment

Theo..!! Wil je met deze link zeggen dat ik misschien nog een andere kwaal heb??
          Als uit die link blijkt dat ze me kan helpen ('k zal het morgen eens deftig uitspitten, al is't in Tengels), dan alvast merci. Maar anders...'t Is al genoeg zo!!
          Maar neen

Ik heb zoveel "ge-rezen" en nooit iets opgedaan.
          Ben zelfs nooit bagage kwijt geraakt of erop moeten wachten.
          Als ik soms hoor wat mensen zoal meemaken dan moet ik zeggen dat dit voor
          mij allemaal vrij saai is verlopen
          Goede voorbereiding en de juiste verzekeringen zijn ook een geruststelling.

Een eigenaardig fenomeen is wel dat vooral iets oudere kinderen heimwee krijgen
          als ze op vakantie zijn.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Awel, ik ben niet veel "ge-rezen". 'k Ben maar tot ne meter 64 geraakt.
            Gelukkig, heb ik in mijn jeugd nogal redelijk veel mogen en kunnen reizen (binnen Europa). Een jaar of 40- 50 geleden was er van "over-zee" reizen nog geen sprake nietwaar (voor de gewone mens).
            Al men reizen die ik toen gemaakt heb was in groep (autocar) en heb nooit enig probleem ondervonden kwestie van bagage, douane, ..enz.
            Soms wel eens (bv Italië met zen oliën) de sch..terij. Dat was dan enkele dagen op de plee en daarmee was de kous (of ook wel de "joint") af.
            Maar toch vind ik het spijtig dat, zoals de trend er nu inzit, de verre (interessante) buitenlandse bestemmingen, welke nu voor elkeen in het bereik liggen, spijtig genoeg niet meer aan mij besteed mogen zijn.
            Maar allez, ik beklaag me niet hoor...'k leg er me bij neer (dat kan ook plezierig zijn)...en geniet van alle andere schoon momenten.
            perman

Comment

Awel, ik ben niet veel "ge-rezen". 'k Ben maar tot ne meter 64 geraakt.
              Gelukkig, heb ik in mijn jeugd nogal redelijk veel mogen en kunnen reizen (binnen Europa). Een jaar of 40- 50 geleden was er van "over-zee" reizen nog geen sprake nietwaar (voor de gewone mens).
              Al men reizen die ik toen gemaakt heb was in groep (autocar) en heb nooit enig probleem ondervonden kwestie van bagage, douane, ..enz.
              Soms wel eens (bv Italië met zen oliën) de sch..terij. Dat was dan enkele dagen op de plee en daarmee was de kous (of ook wel de "joint") af.
              Maar toch vind ik het spijtig dat, zoals de trend er nu inzit, de verre (interessante) buitenlandse bestemmingen, welke nu voor elkeen in het bereik liggen, spijtig genoeg niet meer aan mij besteed mogen zijn.
              Maar allez, ik beklaag me niet hoor...'k leg er me bij neer (dat kan ook plezierig zijn)...en geniet van alle andere schoon momenten.
              Daar ben ik het eens.
              Heb ooit wel in Turkije mijn reispas moeten afgeven...we waren ook met een
              locale bus op uitstap. (van West- naar Oost-Turkije).
              Dat was wel vreemd...

Die lange vlieguren steken mij ook een beetje tegen.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                dank voor de waarschuwing Theo.
                gelukkig gaan wij naar België.
                nog dingen waar we op moeten letten!
                grt,bouk.
                Niet in Anderlecht of Borgerhout vertoeven, kan daar ook slecht voor de gezondheid zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  Niet in Anderlecht of Borgerhout vertoeven, kan daar ook slecht voor de gezondheid zijn.
                  Ik heb geen tijd om te antwoorden
                  Ben de uitslagen aan 't volgen op NED. 1 (tv).
                  En ik zou me zwaar moeten vergissen maar ik denk dat her en der
                  bij ons er een paar zullen zijn die niet gaan toekomen met één onderbroekje
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Ach, je kunt hier evengoed gebeten worden door een teek die besmet is met Borellia burgdorferi om dan met de ziekte van Lyme te zitten. 't Is overal wel iets hé.
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Euhhh... is dat niet een beetje oud nieuws? Ik heb dat al jaren geleden opgevangen, zo ook bij het WTO (http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs117/en ) trouwens.

En voordat er iemand reclameert dat het weer in Tengels is: als je ook geen enkele van de 5 andere gehanteerde talen machtig bent, dan loop je zeker geen risico want dan heb je niets te zoeken in landen waar je eventueel knokkelkoorts kan oplopen .

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
                        Euhhh... is dat niet een beetje oud nieuws? Ik heb dat al jaren geleden opgevangen, zo ook bij het WTO (http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs117/en ) trouwens.

En voordat er iemand reclameert dat het weer in Tengels is: als je ook geen enkele van de 5 andere gehanteerde talen machtig bent, dan loop je zeker geen risico want dan heb je niets te zoeken in landen waar je eventueel knokkelkoorts kan oplopen .
                        Grapje zeker.
                        Ik spreek vier talen en zonder accent
                        En in het Spaans kan ik me zeer goed behelpen.
                        Maar ik denk niet dat die mug zich daar iets van aantrekt.

"Baai de wèj: dat nieuws was van gisteren
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Hmm, Vietnam is waarschijnlijk onze volgende bestemming... (lees: volgend jaar )

Goed informeren dus!
                          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                          500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                            Hmm, Vietnam is waarschijnlijk onze volgende bestemming... (lees: volgend jaar )

Goed informeren dus!
                            Prachtig land Sancho!
                            Maak maar foto's tot je er bij neervalt

Tot voor (heel) kort was Egypte vrij van deze aandoening...
                            Niet meer dus.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Prachtig land Sancho!
                              Maak maar foto's tot je er bij neervalt

Tot voor (heel) kort was Egypte vrij van deze aandoening...
                              Niet meer dus.
                              Hopelijk niet van de muggebeet...
                              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                              500px

Comment

Working...
                              X