Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WK 2010 Zuid-Afrike

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: WK 2010 Zuid-Afrike

Ja die inktvis das niet normaal he?
    Ik zal zondag de finale gaan kijken in Maastricht en een paar opnames maken..
    Pleasure and joy liggen zo dicht bij elkaar..

HUP HOLLAND HUP
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht

HUP HOLLAND HUP
      dank je Pascal.
      we kunnen alle steun gebruiken.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        En toch zit je in dit topic mee te lezen... (je goed recht hoor! )
        het zal een vorm van masochisme zijn . . .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          dank je Pascal.
          we kunnen alle steun gebruiken.
          grt,bouk.
          Foto's volgen nog..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
            Dat beestje is dus echt wel helderziend . Met die inktvis gaan ze nog geld verdienen.
            Als ie nog niet in de sushi zit
            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
              Als ie nog niet in de sushi zit
              Misschien weten we binnen veertien(?) dagen hoe het trucje in elkaar steekt
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Misschien weten we binnen veertien(?) dagen hoe het trucje in elkaar steekt
                ik dacht eerst ook aan opgezet spel, maar dat kan niet want dan zouden de wedstrijden moeten omgekocht zijn in functie van de voorspellingen van de inktvis.
                en dat gaat me wat te ver.
                ik denk dus dat het gewoon een ongelooflijk toeval is.
                nu heeft hij Nederland als eindwinnaar voorspeld, we zullen zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  ik dacht eerst ook aan opgezet spel, maar dat kan niet want dan zouden de wedstrijden moeten omgekocht zijn in functie van de voorspellingen van de inktvis.
                  Er is al veel inkt gevloeid over die "vis", maar ditmaal vergist hij zich toch. Winnen tegen het Spanje van gisteren lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar wie weet? In ieder geval hoop ik van harte dat Nederland wereldkampioen 2010 wordt.
                  Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

en dat gaat me wat te ver.
                    ik denk dus dat het gewoon een ongelooflijk toeval is.
                    Ok, hier MOET ik het mee eens zijn.

Ben al een opstelling aan 't maken voor de Nederlandse ploeg
                    -achterlijn met 4 > Boulahrouz - Ooijer - Mathijsen - van Bronckhorst (of Bouma)
                    -middenlijn met 4 > de Jong - Sneijder - van der Vaart - Kuijt
                    -voorlijn met 2 > Robben - ????

De Spanjaarden zijn anders niet te houden als ze spelen zoals gisteren.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                      Er is al veel inkt gevloeid over die "vis", maar ditmaal vergist hij zich toch. Winnen tegen het Spanje van gisteren lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar wie weet? In ieder geval hoop ik van harte dat Nederland wereldkampioen 2010 wordt.
                      Mja, dat werd gisteren ook gezegd: "Winnen tegen dit Duitsland kan niet"; maar het was niet dat Duitsland gisteren Op 11 juli zullen we het zien

...nu heeft hij Nederland als eindwinnaar voorspeld, we zullen zien.
                      De octopus doet maar op vrijdag zijn voorspelling De foto's zijn fake...
                      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                      500px

Comment

Mja, dat werd gisteren ook gezegd: "Winnen tegen dit Duitsland kan niet"; maar het was niet dat Duitsland gisteren Op 11 juli zullen we het zien

De octopus doet maar op vrijdag zijn voorspelling De foto's zijn fake...
                        Heb net de persconferentie gevolgd van de Duitsers met nogal wat vragen over de tactiek.
                        Het "lamme" spel en gebrek aan agressiviteit...
                        Een antwoord was dat het niet te belopen was
                        En ik die dacht dat de Duitsers uitblinkers waren in kracht, wil en uithouding.

Er zal ook geen feest zijn of "huldiging" bij de thuiskomst van de spelers.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Op 11 juli zullen we het zien
                          wat is er 11 juli nou weer?
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
                            zalig...
                            de moffen liggen deruit ...

nu nog de spanjaarden winnen tegen de kezen en 't is top
                            Ik kan hiermee leven. Spanje naar de finale. Die maken meer kans om de Hollanders te kloppen dan de Duitsers, onze noorderburen zouden TE gemotiveerd zijn om de Duitsers terug te pakken.

Ik hoop echt dat Nederland geen kampioen wordt, dus ik zou zeggen Eviva Espana.

En wat een heerlijke voetballer is die Puyol, de nuchterheid zelve. Gezien hoe kalm hij bleef na het laatste fluitsignaal?
                            Bangelijk gewoon, hij weet dat ze er nog niet zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                              Ik kan hiermee leven. Spanje naar de finale. Die maken meer kans om de Hollanders te kloppen dan de Duitsers, onze noorderburen zouden TE gemotiveerd zijn om de Duitsers terug te pakken.

Ik hoop echt dat Nederland geen kampioen wordt, dus ik zou zeggen Eviva Espana.

En wat een heerlijke voetballer is die Puyol, de nuchterheid zelve. Gezien hoe kalm hij bleef na het laatste fluitsignaal?
                              Bangelijk gewoon, hij weet dat ze er nog niet zijn.

Puyol is ook nooit bang van een foutje meer of minder
                              Maar het is een degelijke speler zonder meer.

En de Keesjes zullen wel gemotiveerd zijn Steven.
                              Trainer Bert heeft nog een rekening te vereffenen.
                              Al de kritiek die hij op zijn nek heeft gehad de laatste maanden, ook
                              eerder bij Feyenoord.
                              En Bert is ook "maar" een Limburger uit een onooglijk gat als Meerssen
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                wat is er 11 juli nou weer?
                                grt,bouk.
                                Bouk: 11 juli is de feestdag van de Vlaamse Gemeenschap !
                                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                                X