Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WK 2010 Zuid-Afrike

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: WK 2010 Zuid-Afrike

    Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
    Japan - Kameroen was een draak van een wedstrijd, zulke ploegen hebben echt niets te zoeken op een WK.
    Kameroen was echt triestig.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #92
      Re: WK 2010 Zuid-Afrike

      Eto'o moet na de wedstrijd blijkbaar gezegd hebben dat Kameroen een goede wedstrijd gespeeld heeft. Ik begrijp niet dat een voetballer van dat kaliber een wedstrijd zo slecht kan inschatten. Kameroen was gewoon dramatisch slecht.

      Leuke goal nu voor Paraguay!
      GO ON...BE A TIGER!!!

      Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

      Comment


      • #93
        Re: WK 2010 Zuid-Afrike

        ja, genieten, Italie 1-0 achter op dit moment tegen alle verwachtingen in.
        Hopen dat het zo blijft
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

        Comment


        • #94
          Re: WK 2010 Zuid-Afrike

          Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
          ja, genieten, Italie 1-0 achter op dit moment tegen alle verwachtingen in.
          Hopen dat het zo blijft
          Heb je dan liever dat die Paraguayaanse beenhouwers doorgaan? Ze hadden al na enkele minuten met een man minder moeten staan.
          GO ON...BE A TIGER!!!

          Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

          Comment


          • #95
            Re: WK 2010 Zuid-Afrike

            Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
            Heb je dan liever dat die Paraguayaanse beenhouwers doorgaan? Ze hadden al na enkele minuten met een man minder moeten staan.
            Dat niet, maar ik gun het die Italiaanse pingelaars niet
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

            Comment


            • #96
              Re: WK 2010 Zuid-Afrike

              Geen goed uitgangspunt voor de Italianen met hun 1-1.
              Je gaat zien dat weer met de hakken over de sloot geraken telkens weer.

              Ik ben er eigenlijk niet kwaad van want anders was het weer een geclaxonneer de ganse nacht hier in mijn buurt.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #97
                Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                Wat ik tot op heden gezien heb is zeer matig voetbal.
                Ok, het zijn de eerste wedstrijden, enkel de Duitsers speelden goed.
                Nederland probeerde wel maar de Denen hielden constant 10 man achter de bal, begin daar maar tegen.
                Had Robben kunnen meespelen dan ............


                Grtz, RF
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #98
                  Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                  Niet dat ik ze de wereldcup niet gun hé, maar wat ik gezien heb van Nederland was toch niet denderend. Duitsland zal de finale spelen tegen ofwel Argentinië of anders tegen Brazilië. Voila, dat is mijn prognostiek.
                  EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                  Comment


                  • #99
                    Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                    Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                    Niet dat ik ze de wereldcup niet gun hé, maar wat ik gezien heb van Nederland was toch niet denderend. Duitsland zal de finale spelen tegen ofwel Argentinië of anders tegen Brazilië. Voila, dat is mijn prognostiek.
                    Brazilië?
                    Na een halfuur tegen Korea: gene vette.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                      Jullie lijken wel Hollanders hier.
                      Al mijn foto's zijn gemaakt van gerecyclede pixels.

                      Comment


                      • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Wat ik tot op heden gezien heb is zeer matig voetbal.
                        Ok, het zijn de eerste wedstrijden, enkel de Duitsers speelden goed.
                        Nederland probeerde wel maar de Denen hielden constant 10 man achter de bal, begin daar maar tegen.
                        Had Robben kunnen meespelen dan ............


                        Grtz, RF
                        Het is niet omdat de Duitsers gemakkelijk wonnen van nummer 714 op de fifa ranglijst dat ze daarom ook ineens favoriet zijn hé. Dat ze het eerst maar eens bewijzen toch een topland.
                        GO ON...BE A TIGER!!!

                        Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                        Comment


                        • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                          Jullie vergeten allemaal Spanje...


                          Straks is het hun toer, en ik heb er torenhoge verwachtingen van..
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                          Comment


                          • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                            Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            Jullie vergeten allemaal Spanje...


                            Straks is het hun toer, en ik heb er torenhoge verwachtingen van..
                            Morgen eens zien hee
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                              Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
                              Het is niet omdat de Duitsers gemakkelijk wonnen van nummer 714 op de fifa ranglijst dat ze daarom ook ineens favoriet zijn hé. Dat ze het eerst maar eens bewijzen toch een topland.
                              Ik meen al eerder vermeld te hebben dat Spanje mijn favoriet is.
                              En zelfs na gisteren vind ik dat tot nu toe Duitsland het mooiste voetbal bracht, maar daarom zijn ze nog geen favoriet en zeker niet mijn favoriet, maar met de Duitsers ben je nooit klaar.


                              Grtz, RF
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                                Ik denk niet dat er inderdaad 1 ploeg sterker is dan Spanje op dit moment qua team geest,gedrevenheid en inzet. En uiteraard al zijn fantastische spelers niet te vergeten.
                                Als je dan gisteren Brazilië zag spelen dan heb ik ook zo iets van Spanje kan wel eens dit WK de titel halen..Maar daar is het nu nog veel te vroeg voor.
                                Ik denk dat we nog enkele verrassingen gaan krijgen van de mindere ploegen dan.
                                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                                Als je schiet..schiet dan raak!
                                500 PIXHuawei P30 PRO

                                Comment

                                Working...
                                X