Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WK 2010 Zuid-Afrike

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: WK 2010 Zuid-Afrike

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    De Belg heeft zoveel geld niet.

http://tortel.be/index.php?page=detail&id=75
    oh jawel maar voetbal interesseert hen niet...

geen Rode Duivels te zien in SA dus ja...
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      PS. De oranje-gekte is voorbij
      Precies nog niet helemaal.

Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Maar goed dat het geen Italianen of Engelsen zijn.

Die Engelsen maken na zo'n "event" overal boel behalve in England
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Het mocht niet zijn....
          Spanje proficiat..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

De Belg heeft zoveel geld niet.

http://tortel.be/index.php?page=detail&id=75
            Decadent zullen we het maar niet noemen.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

YES, een overwinning voor het voetbal in zijn zuiverste vorm (niet bepaald de match van gisteren).

Genoten gisteren, zalig op de markt met groot scherm en de bar net achter me, moest me zelf niet rechten om pintjes te bestellen

Enkel de morgen na zo'n finale is wat pijnlijk...

Verdiende winnaar en een match die op en af ging.

NL wel redelijk vuil
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Met hun Italiaanse manier van spelen (het voetbal beletten en rekenen op snelle spitsen)
                heeft Nederland het ver GESCHOPT. Letterlijk.
                Nu, ik had ze graag zien winnen, alhoewel ze verre van het beste voetbal speelden op dit
                tornooi. Misschien omdat ze ooit toonden wat met mooi voetbal bereikt kan worden. Ik
                zou in hun plaats niet al te erg treuren. 3 x 2-de. Bovendien heeft de meest Nederlands
                spelende ploeg gewonnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                  Doen de "Rode Duivels" daar niet aan mee??

Dan hebben de Nederlanders toch geen kans!!
                  De moppenthread staat iets lager
                  "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                  500px

Comment

Schitterend

ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                      Juist gezien op het nieuws. Mooi.
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                        Juist gezien op het nieuws. Mooi.
                        De beste strategische ploeg en als je ziet hoe ze gebruik
                        maken van de (kleine) ruimten.
                        Vinnige en technisch goede spelers.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Dat ze maar snel beginnen met die technische middelen.
                          Omdat er tegenwoordig meer gepraat wordt over fouten en scheidsrechters i.p.v. voetbal. En alleen die technische middelen kunnen juist meer rechtvaardigheid
                          in het spel brengen.
                          Juist, maar denk dat het protest komt van de kant van de scheidsrechters. Als de match beslist gaat worden op technische controle middelen... dan boet de scheidsrechter in aan gezag en authoriteit en wordt zijn rol ondergeschikt.

Ik zou niet willen scheidsrechter op een WK finale zijn als elke beslissing die ik neem eventueel kan geseponeerd worden door videobeelden achteraf... de spelers lachen je uit je gezicht.

Zoals hierboven al gezegd: die hoekschop had er moeten zijn inderdaad. Maar de scheidsrechter heeft evengoed paar keer in het voordeel van de Nederlandse gefloten (lees: vooral niet gefloten of rode kaart niet getoond). Het is dus redelijk in balans allemaal.

Comment

Dank u Iniesta.

Een meer dan terechte winnaar was Spanje. En klagen over de scheidsrechter helpt niet. Snijder is naar het schijnt furieus op de referee, maar heeft blijkbaar niet gezien dat De Jong er na 30 minuten normaal al af moest met een schandalige doodsschop.

En vergeten dat in de halve finale tegen Uruguay de Nederlanders de scheidsrechter meehadden?

Enfin, ik ga geen zout in de wonde strooien, Nederland heeft het ver gebracht maar de finale winnen verdienden ze gewoonweg niet. Spanje verdiend gewonnen!

Ik ben blij voor Puyol en Casillas!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                              Juist, maar denk dat het protest komt van de kant van de scheidsrechters. Als de match beslist gaat worden op technische controle middelen... dan boet de scheidsrechter in aan gezag en authoriteit en wordt zijn rol ondergeschikt.

Ik zou niet willen scheidsrechter op een WK finale zijn als elke beslissing die ik neem eventueel kan geseponeerd worden door videobeelden achteraf... de spelers lachen je uit je gezicht.

Zoals hierboven al gezegd: die hoekschop had er moeten zijn inderdaad. Maar de scheidsrechter heeft evengoed paar keer in het voordeel van de Nederlandse gefloten (lees: vooral niet gefloten of rode kaart niet getoond). Het is dus redelijk in balans allemaal.
                              Juist daarom: invoeren die technische middelen.
                              Minstens een camera die de doellijn in de gaten houdt.
                              Het probleem is NU dat OOK herhalingen op een groot scherm verschijnen in de stadions.
                              Elke stap en misstap wordt getoond.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Als ik " DIT " zie en dat word maar bestraft met geel hoeft het voor mij niet meer.
                                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Working...
                                X