Joepie ! ! Shoot 7 lag deze morgen in de bus, weerom uren leesgenot .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Shoot 7
Collapse
X
-
-
Re: Shoot 7
Yep, stak bij mij ook in de bus ... nog geen tijd gehad om hem open te doen zal voor straks zijn, nu nog even verderwerken ...
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kelly Bekijk berichtVandaag ook aangekregen.
Intussen gelezen en voor collega Jos een dikke proficiat!Last edited by theokus; 8 juni 2010, 14:55.
Comment
-
hier ook al binnen , en al gesolliciteerd voor fotograaf voor één dag ( met Stefan Geukens op de Gp van 1 augustus )
mvg DewieneNikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken
Comment
-
Joepie, de mijnen juist ook binnen en even snel doorbladert.
Ziet er weer fantastisch uit, het wordt met elk nummer beter en beter.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
en binnen, bedankt weer.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
De mijne ook, maar ga hem sparen gaat volgende week mee op reis,bedankt, grt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk berichtIk heb hem gisteren al mogen ontvangen...
Bedankt!!Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHier ook, moet die nog lezen
Intussen gelezen en voor collega Jos een dikke proficiat!EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001
Comment
-
Heb hem ook begin deze week gekregen en heb hem speciaal niet onmiddellijk willen open doen.
Deze ochtend het vlietuig genomen en sinds deze middag zit ik op mijn hotelkamer en is het afwisselend de laptop en "shoot". Heerlijk
Jo(han)Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.
Comment
-
Ook ontvangen (dinsdag)
bedankt
Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk berichtHeb hem ook begin deze week gekregen en heb hem speciaal niet onmiddellijk willen open doen.
Deze ochtend het vlietuig genomen en sinds deze middag zit ik op mijn hotelkamer en is het afwisselend de laptop en "shoot". Heerlijk
Jo(han)
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
Comment