Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meerkeuzevraag voor Bouk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Meerkeuzevraag voor Bouk

Mijn antwoord: 1,5

Ons huis is niet versierd, maar we kijken trouw alle wedstrijden met oranje petjes op

Er zijn hier in de buurt complete straten versierd met vlaggen en oranje slingers, ik vindt dat wel leuk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Edoch, edoch, vandaag een huisje gezien met Oranje lamellen. ik hou wel van die Oranje
      malligheid. Ik stel me al voor hoe die hitsige Argentijnse, die jullie zo fel aan de boezem
      gedrukt hebben, in Oranje slip (en de vlag hoeft niet eens de gehele lading te dekken) een
      zwoele Argentijnse tango danst, met Diego Maradonna bijvoorbeeld die in haar navel hijgt.
      Prins Willem van Oranje, Alexander, mag mee als mascotte. Een likje Oranje verf en door
      zijn ego blijft hij wel als vanzelf boven het stadion zweven.
      Ach, ik hoop dat jullie wereldkampioen worden. Dit niet alleen vanwege het fantastisch
      voetbal, maar vooral omdat jullie alles altijd zo goed kunnen relativeren.
      Voetbal wordt gespeeld door twee ploegen, 11 tegen 11 en op het einde wint Duitsland.
      Die gaan ver geraken, "mark maai words"
      Vergeet ook niet Ghana of Nigeria.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Voetbal wordt gespeeld door twee ploegen, 11 tegen 11 en op het einde wint Duitsland.
        Die gaan ver geraken, "mark maai words"
        Vergeet ook niet Ghana of Nigeria.
        Zelf duim ik voor de oude of nieuwe landgenoten van Maxima. Als zij maar gelukkig is.

Comment

- Mijn huis is enigzins versierd .....

- Ga zoveel mogelijk wedstrijden zien .. ( heb zelfs vakantie in deze periode )

- Zal me als een oranjefan uitdossen tijdens de wedstrijden van ( logischerwijs ) Oranje ....

Kortom , ik val denkelijk in de eerste categorie
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
            - Mijn huis is enigzins versierd .....

- Zal me als een oranjefan uitdossen tijdens de wedstrijden van ( logischerwijs ) Oranje ....

Kortom , ik val denkelijk in de eerste categorie
            Wel Hanske dan wens ik u veel vergenoegen. Laat de wereld, hemel en aarde, maar
            even Oranje oplichten, moedig uw legioen maar in die ene schreeuwerige kleur aan
            en vergeet vooral niet om dit luidruchtig te doen.
            Er is niks mis met een beetje gekkigheid in dit leven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht

Me to.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De "bekende Indiaan" zal ook weer aanwezig zijn op alle beelden veronderstel ik..Of leeft de man niet meer?
                Hopelijk gaat Nederland(s) spelen zoals we gewoon zijn van ze maar dan niet met een mentaliteit van een platte pannenkoek....het eerste verlies is nog geen einde van de campagne..dus ga ervoor.
                Ik zou graag hebben dat ze Duitsland in de finale terug naar Beieren shotten...Wat een feest zou dat niet zijn..Das de dag dat ik de allereerste keer een oranje slip zal aantrekken.

Ik hoop dat alle transfers in de kern zitten zodat ze zonder pardon iedereen een flinke pandoering gaan geven...

HUP Holland HUP....de rest laat ik nog even weg...
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Zou het niet een goed idee zijn om die onsympathieke kopvoddentaks te vervangen door
                  een Oranjevoddentaks?
                  Dan hoeven noch de rijken noch de armen de crisis te betalen, maar de gekken. En daar
                  hebben jullie er van Maastricht, Amsterdam, Volendam tot Zuid Afrika toch genoeg van
                  om de schatkist weer voor enige tijd ontilbaar zwaar te maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    ...Das de dag dat ik de allereerste keer een oranje slip zal aantrekken.
                    Ik weet niet hoe dat komt, maar sedert ik zelf de was doe zijn al mijn onderbroeken
                    oranje. Die bruine streep niet te na gesproken ben ik dus al preparé voor het feest.

Comment

Zou het niet een goed idee zijn om die onsympathieke kopvoddentaks te vervangen door
                      een Oranjevoddentaks?
                      Dan hoeven noch de rijken noch de armen de crisis te betalen, maar de gekken. En daar
                      hebben jullie er van Maastricht, Amsterdam, Volendam tot Zuid Afrika toch genoeg van
                      om de schatkist weer voor enige tijd ontilbaar zwaar te maken.
                      Overmorgen zal men meer weten
                      Ik hoop dat Emiel een kans krijgt.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        Me to.
                        grt,bouk.
                        Hiermee heeft u zichzelf uit de derde categorie geschrapt en wordt aldus edel verheven
                        tot categorie 2.
                        Weliswaar verlaat u uw vaderland voor betere bodem, maar de machtige machinerieën
                        die de lucht door uwe aders en poriën jagen zijn overduidelijk Oranje makelaardij. DAF,
                        denk ik.
                        Zing dus met mij mee:

Bescherm, o God! bewaak den grond,
                        waar op onze adem gaat,
                        De plek waar onze wieg op stond,
                        Waar eens ons graf op staat.
                        Wij smeeken van Uw Vaderhand,
                        Met diepgeroerde borst,
                        Behoud voor 't lieve Vaderland,
                        Voor Vaderland en Vorst,
                        Voor Vaderland en Vorst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Overmorgen zal men meer weten
                          Ik hoop dat Emiel een kans krijgt.
                          Emiel moet helaas voor hem wel in die hele grote schoenen stappen die Jan voor hem heeft
                          achtergelaten.

Comment

Emiel moet helaas voor hem wel in die hele grote schoenen stappen die Jan voor hem heeft achtergelaten.
                            Neenee, Emiel gaat z'n "Eenzame harten buro" opnieuw uitzenden, voor alle vrouwelijke slachtoffers van de voetbalgekte.
                            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Emiel moet helaas voor hem wel in die hele grote schoenen stappen die Jan voor hem heeft
                              achtergelaten.
                              Daar is Emiel mans genoeg voor
                              (Deze avond het debat 2 keren gevolgd.)

Zou eens graag een paar foto's willen maken van Femke en Agnes Kant.
                              Femke is geboren voor het "vak" he
                              (letterlijk en vooral figuur-lijk)
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                                Neenee, Emiel gaat z'n "Eenzame harten buro" opnieuw uitzenden, voor alle vrouwelijke slachtoffers van de voetbalgekte.
                                De "Pruusen" (Duitsers) zijn nog gekker Jos.
                                Zijn al veertien dagen bezig op tv met dingen van vroeger en nu.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X