Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Einde van 4x4 in zicht...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Einde van 4x4 in zicht...

Een paar losse gedachten :

- Groen ! of t vroegere Agalev is Greenpeace niet he...

- Elke hobby kost geld en inspanning, maar als ik zie hoe sommige vaders hun jonge zoontjes pushen om de nieuwe Tom Boonen of profvoetballer te worden, dat vind ik eigl heel erg.

- Op dit moment is mijn buurman een nieuwe metalen trap in zijn tuin aan t zetten, met het nodige breekwerk, slijpen, lassen ... en dat op een zondag !
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
      Een paar losse gedachten :

- Op dit moment is mijn buurman een nieuwe metalen trap in zijn tuin aan t zetten, met het nodige breekwerk, slijpen, lassen ... en dat op een zondag !

't zal rap gedaan zijn ,
      het is hier (Merelbeke) flink aan't regenen:
      jouw rust is op komst
      Fuji Digitaal fototoestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oracle Bekijk bericht
        Ge gaat mij er niet ........
        ..........De waarheid is veel genuanceerder
        Zegt de man die er in slaagt een amalgaam van verschillende ongenuanceerde standpunten neer te pennen. En hoe zit het nu met de mosselen? Weet je het nog steeds beter dan het hoofd van de mosselencultuur? En zijn de groenen echt van plan om de Zeeuwse mosselencultuur te vernietigen? Hebben de groenen die man dan omgekocht? Zijn ze geïnfiltreerd in de Regie Meijers?
        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Tiens, zou het kunnen dat jij simpelweg 'n werknemerke van Natuurpunt of van een andere "soortgelijke" organisatie bent ? 't Zou véél verklaren ; wiens brood men eet, diens woord men spreekt...

Comment

Ge gaat mij er niet van overtuigen dat de Groenen veel "goeds" hebben gedaan.
            Mmm, dankzij de groenen beschikken wij hier over een prachtig natuurgebied, waar elke wandelaar, fietser, ruiter welkom is. De mensen met een gemotoriseerde hobby zijn dan weer niet meer welkom
            Homo Sapiens Pentaxiensis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oracle Bekijk bericht
              Tiens, zou het kunnen dat jij simpelweg 'n werknemerke van Natuurpunt of van een andere "soortgelijke" organisatie bent ? 't Zou véél verklaren ; wiens brood men eet, diens woord men spreekt...
              Aha, daar zijn de verkleinwoorden weer...! Bespaar u de moeite want die mayonaise "pakt" hier niet.
              Wat mijn beroep is ga ik niet aan uw neus hangen, maar argumenten en feiten checken en documenteren alvorens ze te poneren is wel een onderdeel van mijn beroep.
              Tijdens een debat met u is de neiging om uw opponent te vernederen steeds op de achtergrond aanwezig. Zou het kunnen dat dit komt omdat uw argumenten niets anders zijn dan emotioneel gebrul? Of ligt het dieper?
              Het dedain waarmee u over werknemers spreekt getuigt ook niet van veel respect voor deze mensen.
              EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Geduld crossers de elkt.crossmoto is op komst.
                Wat is dan het probleem , als die geen lawaai meer maakt en ook niet stinkt ?
                Ze zijn gewaarschuwd begin al maar na te denken , want ze zullen er sneller zijn dan verwacht.
                Coolpix 990 & D70/N Af-S 18-70 DX / AF-G 70-300 / 50-f1.4 / 60-f2.8 macro / SB 600 / S 70-200 f2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monneke Bekijk bericht
                  Geduld crossers de elkt.crossmoto is op komst.
                  Wat is dan het probleem , als die geen lawaai meer maakt en ook niet stinkt ?
                  Ze zijn gewaarschuwd begin al maar na te denken , want ze zullen er sneller zijn dan verwacht.
                  Als ze dan in't veld vanachter in uwen hof komen crossen kan je ze nog elektriek verkopen om hunne moto weer te kunnen opladen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                    Als ze dan in't veld vanachter in uwen hof komen crossen kan je ze nog elektriek verkopen om hunne moto weer te kunnen opladen.

Ik denk dat de gemiddelde crossmotofanaat nog niet eens naast een zachtjes zoemende moto wil gezien worden , maar los daarvan , bosrijke wandelpaden , waar mensen 's zondags met hun kroost wandelen, dienen ook niet om geluidloos doorheen te vlammen .

Walter
                    D850

Comment

FYI

zondag was er een opkomst van een kleine 40wagens (+-80personen), wat op zich niet slecht is gezien de omstandigheden (late beslissing + hoe en wat?)

Er komt normaal gezien nog een actie, waarschijnlijk in Brussel dan, hopelijk met nog wat meer respons, en wat aandacht in de media ook...

groeten, Marc
                      1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
                      www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

Comment

Ik krijg het ******* als ik met de asielhonden ga wandelen in een rustige dreef en er komen 30 'Tom Boonens' af die denken dat het straat van hun is.

Een bel hebben ze niet nodig, nee, dan zouden ze wel eens 1/1000 van een km/u trager kunnen rijden.

En maar roepen 'opzij !!!!'.
                        Canon-man. Concerten en natuur.
                        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Of zoals Epictus reeds zei:
                          Mensen worden niet gestoord door dingen zoals ze zijn, maar door de eigen opinies over die dingen!

Comment

Hij zei ook:

'Kruip zo ver mogelijk weg van de zon, zolang je principes week zijn als was.'

Comment

Working...
                            X