Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Was toch chic dat men 'Belgium' begon te scanderen nadat we er bij de 7e enveloppe nog niet bij zaten. En dan die staande ovatie nadat we onze finaleplaats kregen... Kreeg daar haast patriottische tranen!
Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm Flickr
Nu ook weer niet overdrijven hé. Van de 17 liedjes gisteren waren er maar 6 die geen oostblokroots hadden en 4 daarvan gaan uiteindelijk door. En gezien de verhouding van 21 oostblokliedjes op 34 halve finalisten is dat een statistisch logisch resultaat. Toch wel een teken dat die hegemonie wat doorbroken is. Maar het neemt natuurlijk niet weg dat Oost-Europa goed vertegenwoordigd zal zijn in de finale, kan ook moeilijk anders met zoveel deelnemende landen uit die regio.
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Nu ook weer niet overdrijven hé. Van de 17 liedjes gisteren waren er maar 6 die geen oostblokroots hadden en 4 daarvan gaan uiteindelijk door. En gezien de verhouding van 21 oostblokliedjes op 34 halve finalisten is dat een statistisch logisch resultaat. Toch wel een teken dat die hegemonie wat doorbroken is. Maar het neemt natuurlijk niet weg dat Oost-Europa goed vertegenwoordigd zal zijn in de finale, kan ook moeilijk anders met zoveel deelnemende landen uit die regio.
Duitsland in de gaten houden....
Lena zingt in een tikje eigenaardig Engels maar het klinkt goed
Mij kon het absoluut niet schelen wat België doet bij Eurosong. Ik heb geprobeerd het nieuws erover te mijden, maar het wordt willens nillens links en rechts door je strot geduwd...
Mij kon het absoluut niet schelen wat België doet bij Eurosong. Ik heb geprobeerd het nieuws erover te mijden, maar het wordt willens nillens links en rechts door je strot geduwd...
Hahaha
Een mens blijft toch een competitie-beest he
En niemand verliest graag.
Comment